کشف ۱۰۸ کيلوگرم ترياک در عمليات پليس کهنوج

سرپرست انتظامي کهنوج از کشف ۱۰۸ کيلو گرم ترياک درپی کار اطلاعاتی پليس البرز و عمليات ضربتی پليس کهنوج خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی «راه‌آرمان» به نقل از خبرگزاری پلیس احمديوسفی در خصوص کشف مواد مخدر در شهرستان کهنوج گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر کهنوج با هم‌افزایی اطلاعاتی پليس استان البرز از […]



سرپرست انتظامي کهنوج از کشف ۱۰۸ کيلو گرم ترياک درپی کار اطلاعاتی پليس البرز و عمليات ضربتی پليس کهنوج خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی «راه‌آرمان» به نقل از خبرگزاری پلیس احمديوسفی در خصوص کشف مواد مخدر در شهرستان کهنوج گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر کهنوج با هم‌افزایی اطلاعاتی پليس استان البرز از نگه‌داری يک محموله سنگين موادمخدر در يکی از منازل حوزه شهر مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در اين رابطه ماموران با هماهنگی قضايی و همکاری يگان امداد محل نگهداری موادمخدر را شناسايی و در بازرسی از اين منزل ۱۰۸ کيلو ترياک کشف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به دستگيری يک متهم در اين عمليات و معرفی وی به مراجع قضایی بيان کرد: پليس با پی‌جويی‌های شبانه‌روزی و هم‌پوشانی اطلاعاتی با مجموعه انتظامی کل کشور سد راه سوداگران مرگ بوده و در اين راستا برافزايش همکاری خود مردم نيز تاکيد دارد.

انتهای خبر/پ


کشف ۱۰۸ کيلوگرم ترياک در عمليات پليس کهنوج

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کشف ۱۰۸ کيلوگرم ترياک در عمليات پليس کهنوج