کشف کالا و سوخت قاچاق در کرمان | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف کالای قاچاق و سه هزار ليتر سوخت قاچاق در يکی از پايانه‌های مسافربری خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط‌عمومی پلیس، مهدی پورامینایی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی ترمینال حسب اخبار واصله مبنی بر جابه‌جایی مقادیری کالای قاچاق از طریق یکی از پایانه‌های […]




فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف کالای قاچاق و سه هزار ليتر سوخت قاچاق در يکی از پايانه‌های مسافربری خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط‌عمومی پلیس، مهدی پورامینایی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی ترمینال حسب اخبار واصله مبنی بر جابه‌جایی مقادیری کالای قاچاق از طریق یکی از پایانه‌های مسافربری، با مراقبت و کنترل ورودی و خروجی این پایانه موفق شدند از چهار دستگاه اتوبوس بیش از سه هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کنند.
 
وی افزود: در همین رابطه مأموران از دستگاه خودروی سواری نیز تعدادی لوازم‌خانگی، لوازم پزشکی و مقداری مواد خوراکی قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیاردریالی را کشف و افراد دخیل در این تخلفات زیان‌بار و حادثه‌ساز را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به تشدید اقدامات کنترل و پایش پایانه‌های حمل بار و مسافر گفت: متهمان دستگیر شده در این چند عملیات با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
 انتهای خبر/ تاج الدینی

 


کشف کالا و سوخت قاچاق در کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کشف کالا و سوخت قاچاق در کرمان