کشف ليفتراک قاچاق از يک مصالح‌فروشی در کرمان

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان کرمان از کشف يک دستگاه ليفتراک قاچاق در مغازه مصالح‌فروشی در سطح شهر کرمان خبر داد. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و نقل از روابط عمومی فراجا امين يادگارنژاد در تشريح اين خبر گفت: مأموران پليس امنيت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود […]



رئيس پليس امنيت اقتصادی استان کرمان از کشف يک دستگاه ليفتراک قاچاق در مغازه مصالح‌فروشی در سطح شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و نقل از روابط عمومی فراجا امين يادگارنژاد در تشريح اين خبر گفت: مأموران پليس امنيت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود يک دستگاه ليفتراک فاقد مجوز در يک واحد مصالح‌فروشی در سطح شهر مطلع و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در ادامه با حضور مأموران در محل و با استعلام اخذ شده مشخص شد اين ليفتراک بدون هرگونه مجوز قانونی به اين محل منتقل و بکارگيری شده است که برابر دستور قضائی به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تمليکی منتقل و مالک آن نيز جهت تعين‌تکليف به مرجع قضائی معرفی شد.

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان با بيان اينکه ارزش اين دستگاه از سوی کارشناسان مربوطه ۴۰ ميليارد ريال برآورد شده است، در پایان از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص جرايم اقتصادی و قاچاق کالا را به شماره ۰۹۶۳۰۰ با سامانه خبری پليس امنيت اقتصادی درميان بگذارند.

انتهای خبر/طهماسبی


کشف ليفتراک قاچاق از يک مصالح‌فروشی در کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کشف ليفتراک قاچاق از يک مصالح‌فروشی در کرمان