کشف سوخت قاچاق مخفی شده زیر بار آجر درشهرستان انار

به گزارش پایگاه خبری “فت فتو” به نقل از روابظ عمومی نیروی انتظامی شهرستان انار، جانشین انتظامی شهرستان بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ و پلیس آگاهی شهرستان انار در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با گشت زنی های هدفمند یک دستگاه کامیون و پژو۴۰۵ را جهت بررسی متوقف کردند. وی افزود: ماموران در بازدید […]

به گزارش پایگاه خبری “فت فتو” به نقل از روابظ عمومی نیروی انتظامی شهرستان انار، جانشین انتظامی شهرستان بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ و پلیس آگاهی شهرستان انار در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با گشت زنی های هدفمند یک دستگاه کامیون و پژو۴۰۵ را جهت بررسی متوقف کردند. وی افزود: ماموران در بازدید از […]

به گزارش پایگاه خبری “فت فتو” به نقل از روابظ عمومی نیروی انتظامی شهرستان انار، جانشین انتظامی شهرستان بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ و پلیس آگاهی شهرستان انار در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با گشت زنی های هدفمند یک دستگاه کامیون و پژو۴۰۵ را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازدید از آن ها مقدار ۱۸۲۰لیتر گازوئیل قاچاق در زیر بار آجر و ۱۰۰۰لیتر سوخت قاچاق از پژو را کشف کردند.

گلستانی بااشاره به کشف ۲۸۲۰ لیتر گازوئیل قاچاق و معرفی متهمین به مراجع قضایی تصریح کرد: قاچاق از عوامل ناامنی اقتصادی است و پلیس با عوامل قاچاق به شدت برخورد می کند.




کشف سوخت قاچاق مخفی شده زیر بار آجر درشهرستان انار

منبع: انــارما
?کشف سوخت قاچاق مخفی شده زیر بار آجر درشهرستان انار : اخبار استان کرمان – ورزشی