کشف سرقت‌ها در ارزوئیه کرمان ۱۳۵ درصد افزایش یافت

کرمان – فت فتو – به گفته فرمانده انتظامی ارزوئیه پیشگیری از وقوع سرقت و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه و سلب تحرک از سارقان یکی از اولویت‌های مهم مأموریتی پلیس است که از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان کشف سرقت ها ۱۳۵ درصد افزایش داشته است.  سرهنگ مهدی پورامینایی روز یکشنبه در گفت و […]

کرمان – فت فتو – به گفته فرمانده انتظامی ارزوئیه پیشگیری از وقوع سرقت و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه و سلب تحرک از سارقان یکی از اولویت‌های مهم مأموریتی پلیس است که از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان کشف سرقت ها ۱۳۵ درصد افزایش داشته است.

 سرهنگ مهدی پورامینایی روز یکشنبه در گفت و گو با فت فتو با اشاره به تعدد، تنوع و گستردگی ماموریتهای نیروی انتظامی در مسیر تامین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش فردی و اجتماعی افزود: از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل   ۱۳۵ درصد افزایش کشف سرقتها را داشته ایم که این کشف سرقتها بالاتر از میزان مشخص شده توسط قرارگاه مبارزه با سرقت ناجا است و این امر با انجام طرح های ارتقای امنیت اجتماعی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی ارزوئیه دلیل موفقیت پلیس را نتیجه تلاش خالصانه و شبانه روزی عوامل انتظامی و بکارگیری اقدامات پیشگیرانه از جمله طرحهای آموزش همگانی، هشدارهای پلیسی در مساجد و مدارس، راه اندازی گشت های آشکار و افزایش گشت های فوریتی پلیس و همچنین همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس دانست.

سرهنگ پورامینایی ضمن قدردانی از مشارکت و همکای خوب مردم با پلیس در اجرای طرحهای ارتقای امنیت اجتماعی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت های غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصتطلب و قانونگریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
۹۸۹۵ / ۵۰۵۴




کشف سرقت‌ها در ارزوئیه کرمان ۱۳۵ درصد افزایش یافت

منبع: ایـرنا
?کشف سرقت‌ها در ارزوئیه کرمان ۱۳۵ درصد افزایش یافت : اخبار استان کرمان – ورزشی