کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی در شهربابک | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی شهربابک از کشف ۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در عملیات‌های شهریورماه مأموران پلیس این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان» به نقل از روابط عمومی پلیس؛ حسن عبدلی گفت: در عملیات‌های شهریورماه مأموران پلیس این شهرستان، ۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف، ۱۸ نفر سارق دستگیر […]




فرمانده انتظامی شهربابک از کشف ۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در عملیات‌های شهریورماه مأموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان» به نقل از روابط عمومی پلیس؛ حسن عبدلی گفت: در عملیات‌های شهریورماه مأموران پلیس این شهرستان، ۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف، ۱۸ نفر سارق دستگیر و ۴۱ مورد انواع سرقت کشف شد.

 
فرمانده انتظامی شهرستان رعایت نکردن نکات ایمنی، استفاده نکردن از سیستم‌های امنیتی و حفاظتی، نگه‌داری بیش از نیاز وجوه نقد و اسناد مالی در مکان‌های غیرامن، اطلاع نداشتن از موجودی دقیق اموال و کنترل نکردن دوره‌ای آن‌ها را از جمله دلایل و بستر‌های وقوع سرقت دانست و تاکید کرد: افراد برای جلوگیری از سرقت وسایل نقلیه، اماکن را به تجهیزاتی مانند دزدگیر، دوربین‌های مداربسته و… مجهز کنند.
 
وی اظهار کرد: اگر مردم به توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت عمل کنند قطعاً شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود و سرقت‌ها کاهش خواهد یافت.
 عبدلی در پایان تصریح کرد: با قدردانی از حسن توجه شهروندان به توصیه‌های پلیس، از شهروندان درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک را با تماس با شماره تلفن ۱۱۰ مطرح کنند.
 
انتهای خبر/ شهربابک


کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی در شهربابک

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی در شهربابک