کشف جاساز ۲۵۰ کیلویی هروئین زیر کودهای حیوانی در محور زاهدان – کرمان

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۵۰ کیلو هروئین زیر بار کود حیوانی یک دستگاه کامیون عبوری در محور”زاهدان-کرمان”خبر داد.  سردارناصر فرشید امروز ۲۳ مردادماه در این رابطه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بم هنگام کنترل شبانه محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل کود حیوانی مشکوک شده و […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۵۰ کیلو هروئین زیر بار کود حیوانی یک دستگاه کامیون عبوری در محور”زاهدان-کرمان”خبر داد. 

سردارناصر فرشید امروز ۲۳ مردادماه در این رابطه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بم هنگام کنترل شبانه محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل کود حیوانی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق این کامیون به جاسازی مواد مخدر زیر بار آن پی بردند و با تلاش چندین ساعته خود ۲۵۰ کیلو هروئین را از لابلای کودهای حیوانی این کامیون خارج کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری دو متهم در این عملیات تصریح کرد: این متهمان که در صدد انتقال شبانه این محموله سنگین مواد مخدر صنعتی از شرق به مناطق شمالی کشور بودند، پس از واکاوی های اطلاعاتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام




کشف جاساز ۲۵۰ کیلویی هروئین زیر کودهای حیوانی در محور زاهدان – کرمان

منبع: ایـسنا
? کشف جاساز ۲۵۰ کیلویی هروئین زیر کودهای حیوانی در محور زاهدان – کرمان