کشف بیش از ۱۴۵ میلیارد کالای قاچاق در کرمان  

کرمان_فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴۵ میلیارد و۳۵۴ میلیون ریال در اجرای طرح مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.  به گزارش نذیر کرمان، سردار ناصر فرشید، روز سه شنبه گفت: همزمان با چهارمین ماه سال جاری طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق […]



کرمان_فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴۵ میلیارد و۳۵۴ میلیون ریال در اجرای طرح مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی خبر داد. 

به گزارش نذیر کرمان، سردار ناصر فرشید، روز سه شنبه گفت: همزمان با چهارمین ماه سال جاری طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم و تجهیزات رایانه‌ای و مواد خوراکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۴۵ میلیارد و۳۵۴ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص ۱۲۱ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این اقلام را داشتند تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر ۶۱۶۲۰۷۸


کشف بیش از ۱۴۵ میلیارد کالای قاچاق در کرمان  

منبع: مــهر
? کشف بیش از ۱۴۵ میلیارد کالای قاچاق در کرمان