کشتار کودکان و سالخوردگان، ننگی ابدی بر پیشانی صهیونیست‌ها است | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:بمباران کودکان و افراد سالخورده‌ فلسطینی که در مدرسه پناه گرفته بودند، کار و پیروزی بزرگی نیست بلکه ننگی ابدی بر تارک رژیم خونخوار صهیونیستی است. احمدعلی مقدم در گفت و گو با خبرنگار نذیر کرمان در رابطه با جنایت غمبار ارتش رژیم صهیونیستی و بمباران مدارس […]



نذیر کرمان/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:بمباران کودکان و افراد سالخورده‌ فلسطینی که در مدرسه پناه گرفته بودند، کار و پیروزی بزرگی نیست بلکه ننگی ابدی بر تارک رژیم خونخوار صهیونیستی است.

احمدعلی مقدم در گفت و گو با خبرنگار نذیر کرمان در رابطه با جنایت غمبار ارتش رژیم صهیونیستی و بمباران مدارس غزه، اظهار کرد: این رژیم کودک‌کش برای چندمین بار مدارس و بیمارستان‌های غزه را که محل اسکان آوارگان و مجروحان است، مورد هدف قرار داده که این جنایات نقض آشکار قوانین بین‌المللی و حقوق بشر جهانی و نشانه درماندگی آنهاست.

وی با محکومیت این فاجعه غمبار و تسلیت به همه مسلمانان جهان بیان کرد: بمباران کودکان و افراد سالخورده‌ای که در این مدرسه پناه گرفته بودند، کار و پیروزی بزرگی نیست بلکه ننگی ابدی بر تارک این رژیم خونخوار است و آنها باید بدانند که با ادامه این کودک‌کشی‌ها نمی‌توانند به رویای تشکیل اسرائیل مستقل دست پیدا کنند بلکه با این جنایات فقط خود را در باتلاق خون کودکان فلسطینی غرق می‌کنند و انشاءالله به زودی سزای تمام اعمال وحشیانه خود را خواهند دید.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان عنوان کرد: اسرائیل منحوس، بزرگترین خونریزی‌ها را در جلوی چشمان سازمان ملل و مدعیان دفاع از حقوق و آزادی بشر انجام می‌دهد در حالیکه این سازمان‌ها فقط نظاره‌گر هستند و سکوت حامیان و انفعال مجامع بین‌المللی در برابر این همه وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه غیر قابل اغماض و بخشش است بنابراین سازمان‌های بین‌المللی و جهان اسلام باید به طور رسمی از مردم غزه دفاع کنند و به این کشتار و نقض حقوق بشر پایان دهند.

مقدم با تاکید بر اینکه خون پاک شهدای دانش آموز و آوارگان فلسطینی حتماً دامن‌گیر این متجاوزان خواهد شد، گفت: رژیم صهیونیستی به پایان راه رسیده برای همین دیوانه‌وار و با بزدلی و حماقت تمام در شب و هنگامی که همه در خواب هستند، دست به جنایات گسترده و آن هم علیه زنان و کودکان بی دفاع و آواره می‌زند بنابراین این مولود نامشروع و زاییده تفکر پلید استکبار و استعمار جهانی عمرش به آخر رسیده و در حال دست و پا زدن در خون شهدای غزه است.

این فعال سیاسی تاکید کرد: مردم غزه علی‌رغم تقدیم ۴۰ هزار شهید در چند ماه اخیر اما همچنان مقاومت می‌کنند و تسلیم نمی‌شوند بنابراین دشمنان اسلام و جبهه مقاومت بدانند که ظلم پایدار نمی‌ماند و پایان کار اسرائیل نزدیک است و خون مردم مسلمان و غیرمسلمان جهان از تکرار این جنایات به جوش آمده و رژیم صهیونیستی از آن روزی بترسد که جهان اسلام انتقام نسل کشی و آوارگی بیش از۷۰ ساله این مردم مظلوم را بگیرد که این روز نزدیک است.

وی با اشاره به وعده انتقام خون شهید هنیه گفت: این وظیفۀ کنونی ایران است بنابراین شیطان بزرگ و اسرائیل جنایتکار منتظر حمله شدید و بزرگ ایران و جبهه مقاومت باشد تا تمام طومار منحوس آنها را در هم بپیچد.

مقدم با اشاره به اینکه دفاع از مردم غزه بر همه مسلمانان جهان واجب است، تشریح کرد: هدف اصلی رژیم جعلی صهیونیستی، تصاحب خاک و نسل کشی مردم مسلمان فلسطین است اما کشورهای اسلامی باید به قیمت جان خود مانع از تحقق این رویای مضحک شوند و با اتحاد اسلامی رژیم جعلی اسرائیل را نابود کنند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان اظهار کرد: سازمان‌های بین المللی فقط به صدور بیانیه روی کاغذ و آن هم ظاهری و بی خاصیت بسنده کرده‌اند و اگر سازمان ملل جرات و توان اتمام جنگ نابرابر در غزه را ندارد، پس سازمان ناکارآمد همان بهتر است که بسته شود و دم از اجرای قوانین حقوق بشر نزند.

وی اذعان کرد: دولت‌های عربی و مسلمان در حمایت از غزه در برابر رژیم صهیونیستی همسو با ملت‌هایشان موضع گیری می‌کنند ولی متاسفانه آمارهای تجاری آنان با رژیم اشغالگر نشان می‌دهد تجارت آنها با رژیم صهیونیستی به جای کاهش، افزایش داشته که یقیناً آنها شریک جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند و روزی باید از این دو رویی و صادق نبودن با ملت‌های خود پاسخگوی ملت‌هایشان باشند.

مقدم تصریح کرد: این دولت‌ها باید هرچه سریعتر به دامن ملت‌هایشان برگردند و ارتباط عملی خود را با رژیم اشغالگر و غاصب اسرائیل قطع کنند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با تاکید بر اینکه نابودی اسرائیل، پایان انتقام شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید هنیه مجاهد است، خاطرنشان کرد: با یاری الهی و رهبری مقتدرانه آیت الله العظمی امام خامنه ای و همچنین اتحاد کشورهای مسلمان و جبهه مقاومت؛ فتح قدس و نابودی اسرائیل جعلی نزدیک است و انشاءالله به‌زودی همه مسلمانان با نابودی اسرائیل زمینه‌ساز ظهور عدالت‌گستر حضرت مهدی (عج) باشند.

انتهای پیام


کشتار کودکان و سالخوردگان، ننگی ابدی بر پیشانی صهیونیست‌ها است

منبع: ایـسنا
? کشتار کودکان و سالخوردگان، ننگی ابدی بر پیشانی صهیونیست‌ها است