کشاورزان باید از مراکز تحقیقاتی خدمات دریافت کنند

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: معاون اقتصادی استاندار کرمان با تاکید بر افزایش بهره‌وری در حوزۀ کشاورزی،گفت:«آموزش کشاورزان و فعال‌ شدن مراکز تحقیقات کشاورزی با هدف افزایش بهره‌وری باید مورد توجه قرار گیرد». امیر حسن‌زاده با اشاره به سهم ۳۸ درصدی اشتغال استان از بخش کشاورزی افزود:«این میزان اشتغال می‌طلبد که بانک کشاورزی در استان به […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: معاون اقتصادی استاندار کرمان با تاکید بر افزایش بهره‌وری در حوزۀ کشاورزی،گفت:«آموزش کشاورزان و فعال‌ شدن مراکز تحقیقات کشاورزی با هدف افزایش بهره‌وری باید مورد توجه قرار گیرد».

امیر حسن‌زاده با اشاره به سهم ۳۸ درصدی اشتغال استان از بخش کشاورزی افزود:«این میزان اشتغال می‌طلبد که بانک کشاورزی در استان به لحاظ تصمیم‌گیری و اختیارات سرپرست در مورد امهال،ضامن و دیگر موارد به‌صورت ویژه دیده شود».

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،وی ۱۵ مردادماه در جلسۀ تودیع و معارفۀ مدیرکل امور شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان،ایجاد روش‌های جدید تامین مالی و یکسان‌سازی دستورالعمل‌‌ها و تصمیمات بانکی را در سطح استان مورد تاکید قرار داد.

معاون اقتصادی استاندار کرمان خاطرنشان کرد:«از فرصت کوتاه خدمتگزاری باید به بهترین نحو و در چارچوب قانون و مقررات استفاده کرد».

وی گفت:«آموزش کشاورزان و فعال‌ شدن مراکز تحقیقات کشاورزی با هدف افزایش بهره‌وری از نکاتی است که باید به آن دقت شود». /پ




کشاورزان باید از مراکز تحقیقاتی خدمات دریافت کنند

منبع:خبر کرمان
?

کشاورزان باید از مراکز تحقیقاتی خدمات دریافت کنند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی