کسی که رأی نداد را ضدنظام نخوانیم/ افراد آزادند به هر کسی که می‌خواهند رأی دهند / همه عضو یک خانواده‌ایم

علاءالدین بروجردی رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در انتخابات به اصلاحات‌نیوز گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق رای یک وظیفه ملی، انقلابی و دینی است و چون به تاکید مقام معظم است مسئولیت آحاد ملت را مظاعف کرده است‌. استفاده از برچسب‌هایی مثل ضدنظام برای کسی که رای […]


علاءالدین بروجردی رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در انتخابات به اصلاحات‌نیوز گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق رای یک وظیفه ملی، انقلابی و دینی است و چون به تاکید مقام معظم است مسئولیت آحاد ملت را مظاعف کرده است‌. استفاده از برچسب‌هایی مثل ضدنظام برای کسی که رای نداده است خلافِ مصالح ملی و نظام است.

بروجردی ادامه داد: انتخابات همانطور که در دوره اول برگزار شد در دوره دوم نیز برگزار می‌شود و حضور حداکثری اقتدار ملی ما را در عرصه‌ی داخلی، منطقه و جهانی افزایش می‌دهد و هر کسی ایران را دوست دارد این نمایش قدرت را در جهان نمایان می‌کند. وظیفه‌ای که همه باید نسبت به آن احساس مسئولیت کنیم. افراد آزادند که به هر کسی بخواهند رای دهند و این یک نمایش قدرت است.

همه کسانی که در دور اول پای صندوق آمدند همه جدای از اینکه به چه کسی رای دادند عضو خانواده انقلاب هستند. وظیفه همه ما این است به لحاظ اقتدار ملی سایرین را تشویق کنیم که به پای صندوق بیایند. استفاده از عناوین ضد‌انقلاب و غیره درست نیست.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در روز جمعه با انسجام و اقتدار ملی به جهانیان نشان دهیم که انتخابات یک مسئولیت ملی و اسلامی ما است افزود: همه کسانی که در دور اول پای صندوق آمدند همه جدای از اینکه به چه کسی رای دادند عضو خانواده انقلاب هستند. وظیفه همه ما این است به لحاظ اقتدار ملی سایرین را تشویق کنیم که به پای صندوق بیایند. استفاده از عناوین ضد‌انقلاب و غیره درست نیست.

بروجردی در خصوص حمایت نمایندگان مجلس از نامزد ریاست جمهوریِ مورد علاقه توضیح داد: نمایندگان مثل سایر شهروندان در محیط آزاد کشورمان حق رای دارند و هیچ منعی وجود ندارد که نماینده به چه کسی رای دهد و از چه کسی حمایت کند. هدف حضور حداکثری که وظیفه‌ی  انقلابی و ملی است و نماینده حق دارد در هر عرصه ای حضور پیدا کند.

افراد آزادند که به هر کسی بخواهند رای دهند و این یک نمایش قدرت است.

وی در خطاب به نسل زد یا رای اولی‌ها گفت: همه رای اولی‌ها به کشورشان بدون تردید علاقمند هستند.روز جمعه قبل از هر کاری به پای صندوق بروند.

انتهای پیام/


کسی که رأی نداد را ضدنظام نخوانیم/ افراد آزادند به هر کسی که می‌خواهند رأی دهند / همه عضو یک خانواده‌ایم

منبع: اصلاحات نیوز
? کسی که رأی نداد را ضدنظام نخوانیم/ افراد آزادند به هر کسی که می‌خواهند رأی دهند / همه عضو یک خانواده‌ایم