کسی از خارج از کشور برای حل مشکلات مردم نمی‌آید/ برگزاری اجلاسیه تخصصی بسیجیان

فت فتو/کرمان رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان از برگزاری اجلاسیه تخصصی بسیجیان استان در تاریخ ۱۹ آبان ماه جاری در کرمان خبر داد. سعید کاظمی صبح امروز ۱۷ آبان ماه در نشست خبری در خصوص برگزاری اولین اجلاسیه تخصصی بسیجیان استان کرمان گفت: اولین اجلاسیه تخصصی بسیجیان استان روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه جاری در […]

فت فتو/کرمان رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان از برگزاری اجلاسیه تخصصی بسیجیان استان در تاریخ ۱۹ آبان ماه جاری در کرمان خبر داد.

سعید کاظمی صبح امروز ۱۷ آبان ماه در نشست خبری در خصوص برگزاری اولین اجلاسیه تخصصی بسیجیان استان کرمان گفت: اولین اجلاسیه تخصصی بسیجیان استان روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه جاری در کرمان برگزار می شود.

او می افزاید: فرمانداران، ائمه جمعه و فرماندهان سپاه در اجلاسیه شرکت می‌کنند و گوشه‌ای از زحمات و تلاش‌های بسیجیان به نمایش گذاشته می شود و در کنار این اجلاسیه تعدادی از طرح‌ها به مسئولان اجرایی استان ارائه خواهد شد.

کاظمی به تحلیل فلسفه وجودی بسیج پرداخت و اظهار کرد: به ادعای مسئولان، بسیج تکیه گاه اصلی نظام شده است و در بحران‌ها در میدان بوده و نگاه به بسیج این بود که بسیج همیشه آماده است تا فرامین را به خوبی اجرا و مشکلات را حل می کند و نقش بسیجیان در دوران کرونا، دفاع مقدس، واکسیناسیون فلج اطفال و … مهر صحتی بر این مدعاست.

رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان از نقش بسیجیان در ایجاد نظم و امنیت سخن به میان آورد و بیان کرد: در وقایع اخیر بسیجیان با دست خالی برای کمک برای ایجاد نظم و انضباط آمده بودند که مظلومانه برخی از آنها به شهادت رسیدند.

او با اشاره به اقدامات خوب مجمع بسیجیان استان در یک و نیم سال گذشته عنوان کرد: به خوبی باید از ظرفیت بسیجیان استفاده شود و تجربه ۴۳ ساله گذشته نشان داده که کسی از خارج کشور برای رفع مشکلات مردم نمی‌آید و باید به نیروی داخلی اعتماد کرد تا مشکلات مردم حل شود و در مجمع بسیج این ظرفیت به وجود آمده است.

به گفته کاظمی، ۲۳ مجمع بسیج شهرستان در استان کرمان شکل گرفته و در همه شهرستان‌ها شش کارگروه تخصصی متشکل از اساتید دانشگاه و افراد باتجربه و صاحب نظر در راستای رفع مشکلات شهرستان‌ها راهکارهایی ارائه می‌دهند، وجود دارد.

او توضیح می‌دهد که برخی طرح‌های آماده شده در مجمع بسیج صرفا تغییر نگرش توسط مدیر می‌خواهد و نیازی به بودجه و اعتبار نیست از جمله مسئله افزایش جمعیت که دنبال می شود.

رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان در خصوص احصاء مسائل مبتلابه توسط کارگروه‌های ششگانه مجامع شهرستانی تصریح کرد: در کارگروه فرهنگی مهمترین موارد مطرح طلاق و اعتیاد و معضلات اجتماعی و در کارگروه اقتصادی بیشتر اشتغال و فعال کردن اشتغال خرد است. همچنین بحث حجاب یکی از مباحث مطرح شده در کارگروه زن و خانواده است.

انتهای پیام




کسی از خارج از کشور برای حل مشکلات مردم نمی‌آید/ برگزاری اجلاسیه تخصصی بسیجیان

منبع: ایـسنا
? کسی از خارج از کشور برای حل مشکلات مردم نمی‌آید/ برگزاری اجلاسیه تخصصی بسیجیان