کسب رتبۀ اول سرمایه‌گذاری خارجی توسط استان کرمان

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت:«در زمینۀ سرمایه‌گذاری خارجی،استان کرمان در سال گذشته رتبۀ اول کشور را کسب کرد و این موفقیت در رشد توسعۀ اقتصادی شاخص بسیار مهمی محسوب می‌شود». محمدمهدی فداکار در خصوص پایین بودن میزان اشتغال زنان نسبت به مردان در استان نیز توضیح داد:«بخشی از اشتغال در حوزۀ صنعت و […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت:«در زمینۀ سرمایه‌گذاری خارجی،استان کرمان در سال گذشته رتبۀ اول کشور را کسب کرد و این موفقیت در رشد توسعۀ اقتصادی شاخص بسیار مهمی محسوب می‌شود».

محمدمهدی فداکار در خصوص پایین بودن میزان اشتغال زنان نسبت به مردان در استان نیز توضیح داد:«بخشی از اشتغال در حوزۀ صنعت و کشاورزی بوده که مردان بیشتر در حال فعالیت هستند،هرچند در زمینۀ کشاورزی زنان حضور داشته‌اند اما در سامانه ثبت نشده است. همچنین برخی از اشتغال‌ها خانگی بوده که خانم‌ها در آن سهیم هستند».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،فداکار ۲۷ تیرماه در کارگروه اشتغال استان،با تاکید بر رصد‌ تعهدات اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سال جاری بیان کرد:«سال جاری نسبت به تعهدات سال گذشته عقب هستیم که باید به آن توجه و بررسی شود».

وی با بیان این‌که بخشی از ریزش‌ها برای ایجاد فرصت‌های شغلی طبیعی است،ادامه داد:«کرمان در بین ۶ استان برتر کشور از لحاظ خالص اشتغال قرار دارد و این درحالی است که تعداد زیادی از استان‌ها دارای رشد منفی بوده‌اند،اما استان کرمان رشد مثبت داشته است».

استاندار کرمان همچنین با اشاره به اشتغال افراد دارای مدارک دیپلم به پایین،توضیح داد:«برخی مشاغل در شرکت‌ها و کارخانه‌ها،فقط با مدرک دیپلم به پایین پذیرش دارند و مشاغل پایداری نیز محسوب می‌شوند». /پ




کسب رتبۀ اول سرمایه‌گذاری خارجی توسط استان کرمان

منبع:خبر کرمان
?

کسب رتبۀ اول سرمایه‌گذاری خارجی توسط استان کرمان

:اخبار استان کرمان – اقتصادی