کسانی که از اسرائیل حمایت می‌کنند خودشان از اهداف بعدی صهیونیست هستند | اخبار رفسنجان

به گزارش‌ خانه‌خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های این هفته شهرستان‌ ضمن دعوت به تقوای الهی گفت: بیش از یک‌ سال از حمله‌ی ددمنشانه‌ی اسرائیل به مردم بی‌پناه فلسطین می‌گذرد، مردمی که ابتدا از خانه‌ی خود رانده شدند و به غزه پناه آوردند، برای بازپس‌گیری خانه‌های خود اقدام کردند. امام جمعه […]


به گزارش‌ خانه‌خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های این هفته شهرستان‌ ضمن دعوت به تقوای الهی گفت: بیش از یک‌ سال از حمله‌ی ددمنشانه‌ی اسرائیل به مردم بی‌پناه فلسطین می‌گذرد، مردمی که ابتدا از خانه‌ی خود رانده شدند و به غزه پناه آوردند، برای بازپس‌گیری خانه‌های خود اقدام کردند.

امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: علی‌رغم کمک‌های سیاسی و نظامی آمریکا و علی‌رغم شهدای زیادی که جبهه مقاومت تقدیم کردند با سربلندی جلوی کفر و استکبار جهانی ایستادند و مقاومت می‌کنند.

عسکری بیان کرد: در تحلیل تحلیلگران به این نتیجه نتیجه‌ می‌رسیم که اسرائیل با نفس مصنوعی ادامه حیات می‌دهد و پایانی جز شکست و نابودی ندارد.

وی عنوان کرد: بعضی از مدعیان اسلام و حاکمین کشورهای اسلامی در مقابل ظلم و نسل کشی آشکار در فلسطین و لبنان سکوت کردند یا حمایت می‌کنند،حتی بضا پس از شهادت سید حسن نصرالله عده ای تبسم رضایت و خوشحالی کردند. 

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: کسانی که از اسرائیل حمایت می‌کنند خودشان از اهداف بعدی صهیونیست هستند.  

عسکری تاکید کرد: ایران اسلامی، مردم و مسئولین کشورهای اسلامی از ملت‌های مظلوم غزه، لبنان و یمن حمایت کردند.

وی گفت: وزیر امور خارجه ایران کشور به کشور سفر می‌کند، بعد از ۱۰ سال به مصر رفت تا بتواند جلوی این نسل‌کشی را بگیرد، هرچه از دستشان بربیاید چه از نظر دیپلماسی و چه کمک‌های مادی انجام می‌دهند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: از سال گذشته که جنگ غزه شروع شد هر هفته شاهد کمک ملت ایران در نمازجمعه برای مردم غزه بودیم که نشان‌دهنده تشکیل وحدت تشیع و تسنن در ایران است.

عسکری مطرح کرد: مشاورین نظامی ایران در کنار فرماندهان نظامی و ملت مظلوم لبنان، سوریه و باریکه غزه حضور دارند، شهید نیلفروشان که روز گذشته تشییع و خاک‌سپاری شد در کنار مردم مظلوم بود و باید در تاریخ ما بماند که مردان بزرگ نظامی و سرمایه‌های عظیم این ملت در کنار ملت مظلوم و آواره فلسطین ایستادند و از آنان دفاع  و حمایت کردند، اما بعضی دولت‌ها نه‌تنها کمک نکردند بلکه سرزمین در اختیار دشمنان آنان قرار دادند. 

وی اظهار کرد: عربستان سعودی مرز زمینی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داد، این دولت‌ها و ملت‌های به‌ ظاهر مسلمان به خود بیایند چون خودشان هم جزو اهداف اسرائیل هستند‌.

 امام جمعه رفسنجان گفت: در نقشه اسرائیل تمام لبنان حتی مکه و مدینه جزو اهدافشان است که تصرف کنند که البته موفق نخواهند شد و به سرنوشت ابرهه دچار می‌شوند.

عسکری خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها فکر نکنند هر غلطی که می‌خواهند می‌توانند بکنند، مطمئن باشند که آنچه بر سر اصحاب فیل آمد به سرشان می‌آید.

وی بیان کرد: برای اولین بار دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در فهرست برترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفت که از افتخارات جمهوری اسلامی است، اخیراً چهار دانشجوی این دانشگاه موفق به کسب رتبه برتر المپیاد علمی در کشور شدند. 

 امام جمعه رفسنجان مطرح کرد: خداراشکریم که در میان این همه تهاجمات، تحریم‌ها، جنگ تحمیلی و بستن مسائل علمی بر روی ملت ایران، دانشگاهی در یک شهرستان جزو دانشگاه‌های برتر دنیا قلمداد می‌شود، از مسئولین،اساتید، کارکنان و همه کسانی که در راستای مسائل تعلیم ‌و تربیت کار، تلاش و افتخارآفرینی می‌کنند قدردانی می‌کنم.

عسکری به سالروز شهادت مصطفی خمینی اشاره کرد و گفت: شهادت ایشان باعث اوج‌گیری انقلاب اسلامی شد، امام خمینی با شهادت ایشان فرمود «شهادت آقا مصطفی از الطاف خفیه پروردگار است».

انتهای پیام/

نوشته کسانی که از اسرائیل حمایت می‌کنند خودشان از اهداف بعدی صهیونیست هستند اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?کسانی که از اسرائیل حمایت می‌کنند خودشان از اهداف بعدی صهیونیست هستند : اخبار استان کرمان – رفسنجان