کرمان گرم‌تر می‌شود

فت فتو/کرمان به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، اگر چه مقداری افزایش دما در هفته جاری داریم اما شرق و جنوب استان گرم‌تر از سایر مناطق خواهند بود. “حمیده حبیبی” در گفت‌وگو با فت فتو درباره آخرین وضعیت جوی استان کرمان گفت: هفته گرمی را آغاز کردیم به‌گونه‌ای که روز گذشته […]

فت فتو/کرمان به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، اگر چه مقداری افزایش دما در هفته جاری داریم اما شرق و جنوب استان گرم‌تر از سایر مناطق خواهند بود.

“حمیده حبیبی” در گفت‌وگو با فت فتو درباره آخرین وضعیت جوی استان کرمان گفت: هفته گرمی را آغاز کردیم به‌گونه‌ای که روز گذشته در برخی نقاط مانند میانده جیرفت و کهنوج دمای ۴۹ درجه را تجربه کردند.

وی به استمرار افزایش دما در هفته جاری اشاره کرد و وزش باد و خیزش گرد و خاک و افزایش ابر را پدیده‌های جوی امروز و فردا (۶ و ۷ تیرماه) استان اعلام کرد.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: وزش باد در اکثر مناطق استان دور از انتظار نیست اما میزان غلظت ریزگردها در جنوب و شرق استان بیشتر از سایر مناطق است.

به گفته حبیبی امروز احتمال رگبار خفیف در ارتفاعات جنوب استان وجود دارد و میزان بارندگی‌های استان نسبت به دوره نرمال کاهش محسوسی دارد.

انتهای پیام




کرمان گرم‌تر می‌شود

منبع: ایـسنا
? کرمان گرم‌تر می‌شود