کرمان نیازمند توجه و حمایت بیشتر دولت است | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کرمان از جمله استان‌هایی است که نیازمند توجه و حمایت بیشتر دولت است و اعضای کمیسیون امنیت ملی با این هدف که کرمان را به‌عنوان لنگرگاه جنوب شرق کشور تقویت کنند، به این استان آمده‌اند. ابراهیم عزیزی امروز (۲۲ شهریو ماه) در بدو ورود […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کرمان از جمله استان‌هایی است که نیازمند توجه و حمایت بیشتر دولت است و اعضای کمیسیون امنیت ملی با این هدف که کرمان را به‌عنوان لنگرگاه جنوب شرق کشور تقویت کنند، به این استان آمده‌اند.

ابراهیم عزیزی امروز (۲۲ شهریو ماه) در بدو ورود به جیرفت، اظهار کرد: از برخی نقاط ضروری استان بازدید هوایی خواهیم داشت و ظرفیت‌ها، مزیت‌ها، نیازها و محدودیت‌هایی را که استان در این زمینه دارد، بررسی می‌کنیم.

وی با اشاره به مسائل متعدد شرق و جنوب شرق کشور، گفت: قاچاق سوخت، اتباع بیگانه غیرمجاز که می‌توانند به حوزه‌های دفاعی و امنیتی ما هم خدشه وارد کنند، تردد اشرار و انسداد مرز و کویر موضوعات مهمی است که باید برای آنها تصمیم جامع و عاجل گرفته شود.

عزیزی با بیان اینکه در شورای تامین شهرستان‌های جنوب استان کرمان امروز شرکت می‌کنیم، ادامه داد: مسائل استان با حضور فرمانداران و مسئولان سیاسی و نظامی بررسی می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: امیدواریم این بازدیدها، رفت و آمدها و اقدامات نظارتی و جلساتی که با فرمانداران و متولیان امنیت برگزار می‌کنیم، بتواند شاخص‌های امنیتی ما را ارتقا دهد. 

وی افزود: کرمان از جمله استان‌هایی است که نیازمند توجه بیشتر و حمایت بیشتر دولت است و کمیسیون امنیت ملی با این هدف که کرمان را به‌عنوان لنگرگاه جنوب شرق کشور تقویت کند به این استان آمده است. امیدواریم این اقدام و نتایجی که در نهایت خواهیم داشت و گزارش و جمع‌بندی که ارائه می‌شود، بتواند این خواسته‌ها را در برنامه هفتم محقق کند و موضوعات مهم تبدیل به قانون شود.

به گزارش نذیر کرمان، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز و فردا در استان کرمان حضور دارند.

انتهای پیام 


کرمان نیازمند توجه و حمایت بیشتر دولت است

منبع: ایـسنا
? کرمان نیازمند توجه و حمایت بیشتر دولت است