کرمان میزبان ۵ هزار دانشجو معلم در اردو راهیان مقاومت است

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: در آستانه چهارمین سالگرد شهید سلیمانی میزبان پنج هزار دانشجو معلم در سومین دوره اردوی راهیان مقاومت هستیم. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ عباس توان پیش از ظهر امروز در نشست خبری سومین دوره اردوی راهیان مکتب مقاومت دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: همه ارزش‌هایی که انقلاب […]

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: در آستانه چهارمین سالگرد شهید سلیمانی میزبان پنج هزار دانشجو معلم در سومین دوره اردوی راهیان مقاومت هستیم.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ عباس توان پیش از ظهر امروز در نشست خبری سومین دوره اردوی راهیان مکتب مقاومت دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: همه ارزش‌هایی که انقلاب برای آن ایجاد و آن را تبلیغ می‌کند در شخصیت حاج قاسم جلوه کرده و او معرف این ارزش‌ها است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان تربیت معلم را مهم‌ترین رسالت این دانشگاه دانست که باید نیروی انسانی توسط معلم تربیت می‌شود؛ معلم باانگیزه بااخلاق، تربیت شده و معتقد به نظام تربیت کند و این کار بسیار مهمی است؛ یکی از اهداف اردوهای راهیان مقاومت را تحقق همین رسالت خواند تا مکتب سلیمانی و روحیه اخلاص و ایثار در دانشجو معلمان جاری و ساری شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان استان در اولین دوره اردوی راهیان مقاومت میزبان یک هزار نفر و در دومین دوره میزبان دو هزار نفر بود، افزود: امسال اما پنج هزار نفر از دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور متقاضی حضور در این دوره هستند.

توان حضور دانشجو معلمان در گلزار شهدا، بازدید از بیت‌الزهرا و موزه دفاع مقدس و حضور در شهر شهدایی خانوک از توابع کرمان و نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تبیین سیاست‌های منطقه‌ای  را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این دوره خواند.

وی با افزودن این مطلب که این تعداد دانشجو معلم از هفتم تا پانزدهم دی ماه جاری و در سه بازه زمانی سه روزه در استان کرمان حضور می‌یابند و با سرداران و مفاخر استان آشنا شده و روحیه مقاومت را نیز می‌آموزند؛ درباره اسکان این دانشجو معلمان اظهار کرد: ظرفیت خوابگاهی پردیس دختران ۸۰۰ نفر و پردیس پسران هزار تا هزار و ۲۰۰ نفر است.

به گفته برجکی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کرمان هم تقاضای شرکت در این اردو به ترتیب از دانشگاه‌های فرهنگیان تهران، اصفهان، فارس و قم مطح شده است.

منبع: خبرگزاری شبستان

انتهای خبر/م




کرمان میزبان ۵ هزار دانشجو معلم در اردو راهیان مقاومت است

منبع:آرمـان
? کرمان میزبان ۵ هزار دانشجو معلم در اردو راهیان مقاومت است