کرمان میزبان عاشقان حسینی از ۱۲ کشور جهان می‌شود

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، عرفان خداپرست، دبیر بیست‌ویکمین اجلاس پیرغلامان حسینی امروز، ۳۰ تیرماه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات همایش پیرغلامان حسینی در کرمان از برگزاری ۱۴ رویداد در جریان اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان خبر داد و گفت: برنامه‌ها به‌صورت زنده از شبکه‌های سراسری و استانی پخش می‌شود و یک ظرفیت […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، عرفان خداپرست، دبیر بیست‌ویکمین اجلاس پیرغلامان حسینی امروز، ۳۰ تیرماه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات همایش پیرغلامان حسینی در کرمان از برگزاری ۱۴ رویداد در جریان اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان خبر داد و گفت: برنامه‌ها به‌صورت زنده از شبکه‌های سراسری و استانی پخش می‌شود و یک ظرفیت برای شناساندن خرده‌ فرهنگ‌های کرمان است.

وی با بیان اینکه از سراسر ایران و ۱۲ کشور مختلف جهان از جمله کلمبیا، یمن، عراق، لبنان، آلمان و کشورهای اروپایی مهمانانی در این اجلاس حضور دارند، افزود: کار رسانه‌ای در این اجلاسیه مهم است و باید به ابعاد مختلف آن پرداخته شود. همچنین باید از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده کرد.

خداپرست در پایان با بیان اینکه در جریان این اجلاس می‌خواهیم استان دیده شود و به‌دنبال دیده‌شدن چهره‌های مشهور نیستیم، اظهار کرد: در جریان این اجلاس به روضه‌های خانگی، مساجد و خانواده شهدا نیز سرکشی می‌شود. همچنین قصد داریم کسانی که نمی‌توانند از فضای اجلاس استفاده کنند، به سراغ آنها برویم.

فاطمه گنجی، مسئول امور بانوان بیست‌ویکمین اجلاس پیرغلامان حسینی نیز در این جلسه از حضور بانوان سخنور، ستایشگر و شاعران برجسته کشوری در جریان این اجلاس در کرمان خبر داد و گفت: برنامه‌های بانوان در این اجلاس با محوریت جهاد روایت است و امیدواریم بتوانیم یک روایتگری از حسین‌آباد ایران به جهان ارائه دهیم.

گنجی با بیان اینکه برگزاری مجمع‌الذاکرین بانوان در بیت‌الزهرا(س)، ویژه‌برنامه شاعران آیینی، حضور بانوان در روضه‌های خانگی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در جریان اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان است، اظهار کرد: به‌دنبال اجرای برنامه‌های خاص در حوزه بانوان در جریان اجلاس پیرغلامان حسینی هستیم.

انتهای پیام


کرمان میزبان عاشقان حسینی از ۱۲ کشور جهان می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? کرمان میزبان عاشقان حسینی از ۱۲ کشور جهان می‌شود