کرمان قطب گردشگری کشور است | خبر کرمان

کرمان_وزیر میراث فرهنگی در سفر به کرمان گفت:استان کرمان در حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در کشور پیشتاز بوده و قطب ایران در این حوزه می‌باشد. دریافت ۹۴ MB به گزارش نذیر کرمان، سیدرضا صالحی امیری، شامگاه دوشنبه در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران انگیزه خود از سفر به این استان […]



کرمان_وزیر میراث فرهنگی در سفر به کرمان گفت:استان کرمان در حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در کشور پیشتاز بوده و قطب ایران در این حوزه می‌باشد.


دریافت
۹۴ MB

به گزارش نذیر کرمان، سیدرضا صالحی امیری، شامگاه دوشنبه در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران انگیزه خود از سفر به این استان را بازدید و بررسی برخی از طرح‌های گردشگری و مشکلات آنها عنوان کرد و گفت: استان کرمان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کشور پیشتاز است و قطب ایران در این حوزه می‌باشد.

وی با بیان اینکه استان کرمان نیازمند توجه بیشتر است افزود: خوشبختانه کرمان در مسیر توسعه در سطح ملی پیشتاز بوده و سرمایه گذاری‌های بسیار بزرگی در آن انجام شده است.

وی افزود: در مجموع در استان کرمان ۸۰۰ پروژه گردشگری، میراثی و صنایع دستی فعال است.

وزیر میراث فرهنگی گفت: در منطقه شهداد که به یک قطب گردشگری برای ایرانیان و گردشگران خارجی تبدیل شده هم اکنون بیش از ۱۰ پروژه بزرگ گردشگری فعال است.

سیدرضا صالحی امیری، تصریح کرد: در کرمان همچنان ظرفیت‌های ناشناخته بزرگی وجود دارد که باید بر آنها تمرکز کرد.

وی گفت: استان کرمان در حوزه گردشگری سرآمد است، در حوزه میراث فرهنگی تاریخ و توان بسیار طولانی دارد و در حوزه صنایع دستی یکی از کانون‌های اصلی صنایع دستی کشور می‌باشد.

وی با بیان اینکه مسیر حرکت گردشگران باید به نحوی تعریف شود که کرمان جزو ۵ هدف اول گردشگری کشور تعریف شود افزود: مردم سخت کوش و با فضیلت کرمان شایسته بهترین‌ها هستند که انشالله با اراده دولت و عزمی که در مدیریت استان وجود دارد ما در آینده شاهد تحولات بیشتری خواهیم بود.

کد خبر ۶۲۷۱۸۸۰


کرمان قطب گردشگری کشور است

منبع: مــهر
? کرمان قطب گردشگری کشور است