کرمان ظرفیت راه‌اندازی زنجیرۀ انرژی‌های تجدید‌پذیر را دارد

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان این‌که انرژی تجدیدپذیر می‌تواند برای تامین برق مورد نیاز صنایع کمک کننده باشد،گفت:«استان کرمان ظرفیت راه‌اندازی زنجیرۀ انرژی‌های تجدید‌پذیر را دارد». امیر حسن‌زاده افزود:«با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان با شرکت ملی مس صحبت کردیم که زنجیرۀ انرژی‌های تجدیدپذیر را بتوانیم در […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان این‌که انرژی تجدیدپذیر می‌تواند برای تامین برق مورد نیاز صنایع کمک کننده باشد،گفت:«استان کرمان ظرفیت راه‌اندازی زنجیرۀ انرژی‌های تجدید‌پذیر را دارد».

امیر حسن‌زاده افزود:«با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان با شرکت ملی مس صحبت کردیم که زنجیرۀ انرژی‌های تجدیدپذیر را بتوانیم در استان کامل کنیم».

وی ادامه داد:«با آموزش و پرورش نیز در این زمینه مذاکراتی صورت گرفته تا با توجه به مدارس بزرگی که دارند در حوزۀ انرژی تجدیدپذیر وارد شوند و به دنبال مدل تامین مالی آن هستیم».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،حسن‌زاده ۲۸ مردادماه در سمینار نیروگاه‌های خورشیدی برای صنایع استان بیان کرد:«در طرح‌های توسعه‌ای صنایع باید مطالعات و برنامه‌ریزی برای تامین آب و برق دیده شود،توجه به انرژی‌های تجدیدپذیر با توجه به خشکسالی‌ها مسئلۀ مهمی است که به صنعت استان کمک می‌کند».

وی یادآور شد:«در حوزۀ شهرک‌های صنعتی نیز به سمت شهرک‌های تخصصی در حوزۀ انرژی خورشیدی رفته‌ایم و اجرای آن در سیرجان،بافت و راین در حال مطالعه و اخذ مجوز است». /پ




کرمان ظرفیت راه‌اندازی زنجیرۀ انرژی‌های تجدید‌پذیر را دارد

منبع:خبر کرمان
?

کرمان ظرفیت راه‌اندازی زنجیرۀ انرژی‌های تجدید‌پذیر را دارد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی