کرمان در عزای شهادت غریب سامرا سراسر ماتم است

کرمان – فت فتو – عاشقان و شیفتگان آل الله در کرمان با سیاهپوش کردن در و دیوار شهر و برافراشتن پرچم سیاه عزا با قلب هایی اندوهگین در عزای شهادت جانسوز سلاله پاک پیامبر خوبی ها حضرت امام حسن عسکری (ع) مرثیه غم سرودند و عزاداری کردند. به گزارش فت فتو، آیین های سخنرانی، […]

کرمان – فت فتو – عاشقان و شیفتگان آل الله در کرمان با سیاهپوش کردن در و دیوار شهر و برافراشتن پرچم سیاه عزا با قلب هایی اندوهگین در عزای شهادت جانسوز سلاله پاک پیامبر خوبی ها حضرت امام حسن عسکری (ع) مرثیه غم سرودند و عزاداری کردند.

به گزارش فت فتو، آیین های سخنرانی، سینه زنی، روضه خوانی و مرثیه خوانی در شب این عزای بزرگ با شکوه و عظمتی خاص در کرمان برگزار شد و عاشقان و شیفتگان اهل بیت (ع) با حضور در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه، بر سر و سینه زنان در عزای بزرگمردی از جنس نور، معرفت و معنویت به سوگ نشستند و اشک ماتم ریختند.
مردم استان کرمان همچنین با پخش نذری و برپایی ایستگاه صلواتی عشق، محبت و ارادت خود را به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ابراز کردند.
همچنین هیات قرآنی فاطمیون کرمان ویژه برنامه ای را برای ظهر روز شهادت همراه با اقامه نمازجماعت در مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان میرزا آقاخان ۵۷ تدارک دیده و اطلاع رسانی کرده است.
هیات رزمندگان اسلام نیز مراسم ویژه ای ساعت ۱۶ امروز در گلزار شهدای کرمان برپا می کند.

آیین های عزاداری به صورت هیات های خانگی نیز در جای جای شهر کرمان و کل استان از دیشب و امروز دایر است و اهالی ولایتمدار دیار کرمان به این شکل ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان می دهد.




کرمان در عزای شهادت غریب سامرا سراسر ماتم است

منبع: ایرنـا
? کرمان در عزای شهادت غریب سامرا سراسر ماتم است