کرمان جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر را درو کرد/راهیابی "ساختمان رز" به بخش بین‌الملل

فت فتو/کرمان در آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر فجر، هنرمندان کرمانی موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند و کرمان جوایز این جشنواره را درو کرد. به گزارش فت فتو، در این مراسم رتبه اول بازیگری به خانم آرزو جعفری برای نمایش ساختمان رز اهدا شد و رتبه دوم بازیگری مرد از کرمان […]

فت فتو/کرمان در آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر فجر، هنرمندان کرمانی موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند و کرمان جوایز این جشنواره را درو کرد.

به گزارش فت فتو، در این مراسم رتبه اول بازیگری به خانم آرزو جعفری برای نمایش ساختمان رز اهدا شد و رتبه دوم بازیگری مرد از کرمان به آقای علی صادقی رسید.

همچنین در بخش کارگردانی، علی صادقی موفق به کسب رتبه اول کارگردانی از کرمان شد.

در بخش نویسندگی نیز آقای علی صادقی رتبه اول را کسب کرد و در این جشنواره نمایش “ساختمان رز” از کرمان به عنوان اولین نمایش راه یافته به جشنواره بین المللی تئاتر فجر تهران معرفی شد.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری فت فتو، آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر فجر شامگاه یکشنبه ۲۵ دی‌ماه در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد و در جریان این رویداد هنری، نمایش‌های منتخب برای جشنواره کشوری معرفی و از برگزیدگان نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام




کرمان جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر را درو کرد/راهیابی "ساختمان رز" به بخش بین‌الملل

منبع: ایـسنا
? کرمان جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر را درو کرد/راهیابی "ساختمان رز" به بخش بین‌الملل