کرمان جزء سه استان برتر کشور در حمایت از اقتصاد مقاومتی است 

فت فتو/کرمان معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: استان کرمان جزء سه استان‌های برتر کشور در حوزه حمایت از اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود. سعید عمرانی در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور ویدئوکنفرانس مقامات قضایی سراسر این استان با اشاره به این مطلب که رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۰ […]

فت فتو/کرمان معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: استان کرمان جزء سه استان‌های برتر کشور در حوزه حمایت از اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

سعید عمرانی در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور ویدئوکنفرانس مقامات قضایی سراسر این استان با اشاره به این مطلب که رهبر معظم انقلاب اسلامی ۱۰ سال موضوع اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داده اند، افزود:  متاسفانه در سال های اخیر شاهد کوتاهی هایی در این حوزه بوده ایم که خودمان هم به این قصور آگاهی داریم و قطعا این قصور در دستگاه های اجرایی و سایر حوزه ها باید جبران شود.
وی با تاکید بر این مطلب که مراجعات تولیدکنندگان به دستگاه قضایی از سربی پناهی است و به این باور رسیده اند که دستگاه قضایی حامی آنها خواهد بود، گفت: کار قضایی تنها در دستگیری و برخورد خلاصه نمی شود و باید با حرکت های مدبرانه و هنرمندانه زمینه ای فراهم شود که ضمن برخورد با تخلفات و جرایم، از تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران جلوگیری شود.
معاون قضایی دادستان کل کشور تاکید کرد: بانک ها در مسیر ارائه تسهیلات بانکی نیز تضامین لازم را دریافت کنند و در حوزه های مختلف به نحوی از واحدهای تولیدی حمایت شود که پرونده های آنها قبل از کثیرالشاکی شدن، حل شده و از بیکاری کارگران آنها نیز جلوگیری شود.
عمرانی خاطرنشان کرد: امروز تولیدکنندگان به دستگاه قضایی پناه آورده اند و ریاست قوه قضاییه نیز بر مبنای باور به جایگاه مدیران جبهه اقتصادی، تاکید دارند که در چارچوب قانون از آنها به نحوی حمایت شود که منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شود.
وی ادامه داد: در برهه کنونی باید به این باور رسید که با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی می توان کشور را نجات داد.
معاون قضایی دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که دستگاه قضایی به منظور صیانت از امنیت و سلامت جامعه مجبور است با افرادی که دچار ناهنجاری هستند، از باب اصلاح و براساس قانون برخورد کند، تصریح کرد: 
عمرانی به دشواری های زندگی یک قاضی نیز اشاره و بیان کرد: نیت خوب، ایمان و فرقان الهی راه موفقیت در تحقق و توسعه عدالت در جامعه است.
وی بیان کرد: مردم به جایگاه قاضی به عنوان جانشینان امام علی (ع) نگاه می کنند و از این رو تمامی رفتار و اندیشه های قضات مورد توجه مردم قرار دارد و در این مسیر مهم این است که بدانیم به چه نیتی پذیرفته ایم که به این عرصه ورود کنیم.
معاون قضایی دادستان کل کشور، ترفندها و پیچیدگی جرایم را مورد اشاره قرار داد و گفت: قاضی باید با علم و اطلاع در مسیر تحقق عدالت تلاش کند و بدون شک جایگاه ویژه دستگاه قضایی در جمهوری اسلامی، حساسیت های آن را نیز افزایش می دهد.
عمرانی ادامه داد: قلم قاضی در حقیقت شمشیری برای تحقق عدالت در جامعه است و باید با مراقبت و حساسیت ویژه از آن استفاده شود.

انتهای پیام




کرمان جزء سه استان برتر کشور در حمایت از اقتصاد مقاومتی است 

منبع: ایـسنا
? کرمان جزء سه استان برتر کشور در حمایت از اقتصاد مقاومتی است