کرمان بر مدار گرد و خاک تا اوایل هفته آینده

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: از امروز تا اوایل هفته آینده در نقاط مختلف استان وزش باد نسبتاً شدید و خیزش گرد و خاک را شاهد خواهیم بود.  به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز سه‌شنبه تا ابتدای […]



اداره‌کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: از امروز تا اوایل هفته آینده در نقاط مختلف استان وزش باد نسبتاً شدید و خیزش گرد و خاک را شاهد خواهیم بود.

 به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز سه‌شنبه تا ابتدای هفته آینده با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خیزش گرد و خاک و انتقال ریزگرد از استان‌های همجوار و کویر مرکزی کشور به استان افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در سطح استان و به‌ویژه برای نوار شرقی و برخی مناطق شمالی و شمال غربی پیش‌بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی نیز تا فردا روند افزایشی و در انتهای هفته کاهش نسبی دما برای اغلب مناطق مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان کرمان دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و منوجان با دمای ۴۸.۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۱۷ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۳۵ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

گفتنی است صبح امروز جیرفت با حداقل دمای ۳۶.۵ درجه سانتی‌گراد و شهداد با حداقل دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد بعد از دهلران با دمای ۴۰.۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است.

انتهای خبر/م


کرمان بر مدار گرد و خاک تا اوایل هفته آینده

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کرمان بر مدار گرد و خاک تا اوایل هفته آینده