کرمان بر مدار وزش باد و گرد و خاک

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: تا پایان هفته جاری همچنان وزش باد و گرد و خاک پدیده غالب جوی در استان است. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری همچنان  وزش باد و گرد و خاک پدیده […]



اداره‌کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: تا پایان هفته جاری همچنان وزش باد و گرد و خاک پدیده غالب جوی در استان است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری همچنان  وزش باد و گرد و خاک پدیده غالب جوی در استان است وزش باد و خیزش گرد و خاک موجب کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت غبار در استان به‌ویژه در نیمه جنوبی، غرب و شمال غرب استان خواهد شد.

ضمن اینکه طی این مدت همزمان با استقرار کم فشار حرارتی در نیمه جنوبی کشور، در مناطق جنوب غرب استان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی نیز تا پایان هفته جاری تداوم هوای گرم را در استان خواهیم داشت.

بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان کرمان دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و فهرج با دمای ۴۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۲۱ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۴۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای خبر/م


کرمان بر مدار وزش باد و گرد و خاک

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کرمان بر مدار وزش باد و گرد و خاک