کرمان با وارد مدار شدن ۱۸ حلقه چاه پدافندی، به استقبال تابستان رفت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: با وارد مدار شدن ۱۸ حلقه چاه پدافندی، ۴۶۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر کرمان افزوده شد. به گزارش نذیر کرمان، علیرضا عبدیان در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: به‌منظور تأمین آب موردنیاز شهروندان و جلوگیری از بروز تنش آبی در فصل […]


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: با وارد مدار شدن ۱۸ حلقه چاه پدافندی، ۴۶۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر کرمان افزوده شد.

به گزارش نذیر کرمان، علیرضا عبدیان در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: به‌منظور تأمین آب موردنیاز شهروندان و جلوگیری از بروز تنش آبی در فصل تابستان، از ماه‌ها قبل تمهیداتی اندیشیده شد که یکی از این موارد حفر و تجهیز ۲۰ حلقه چاه پدافندی با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان در شهرستان کرمان است.

 به گفته عبدیان، ۱۸ حلقه از چاه‌های پدافندی شهرستان کرمان تا پایان خردادماه وارد مدار بهره‌برداری شده که با اجرای ۱۱ هزار و ۴۰۰ متر خط برق ۲۰ کیلوولت و ۱۵ کیلومتر خط انتقال آب، ۴۶۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر کرمان افزوده است.

او افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجموعه آب و فاضلاب کرمان، این ۱۸ حلقه چاه از ابتدای امسال تاکنون وارد مدار بهره‌برداری شده که از این تعداد تنها هشت حلقه در نیمه دوم خردادماه وارد مدار شده و شامل چهار حلقه چاه در دشت چاری، سه حلقه دشت غزال و یک حلقه دشت جوپاری است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان در پایان اظهار کرد: همه همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند که آب شرب سالم و بهداشتی موردنیاز مردم را تأمین کنند و باتوجه‌به گرمی هوا در فصل تابستان که مصرف آب نیز افزایش پیدا می‌کند، از تمامی شهروندان تقاضا داریم با مدیریت مصرف آب، این شرکت را در خدمت‌رسانی بهتر یاری کنند.


کرمان با وارد مدار شدن ۱۸ حلقه چاه پدافندی، به استقبال تابستان رفت

منبع:یـزدان کـرمان
? کرمان با وارد مدار شدن ۱۸ حلقه چاه پدافندی، به استقبال تابستان رفت