کرمان آماده جذب سرمایه گذاری برای توسعه صنایع وابسته به معادن است

کرمان_معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: استان کرمان آماده جذب سرمایه گذاری در بخش توسعه صنایع وابسته به معادن است. به گزارش نذیر کرمان، امیر حسن زاده، ظهر پنجشنبه به همراه نماینده مردم کرمان و راور و عضو کمیسیون صنعت مجلس شورای اسلامی و مدیر کل سرمایه گذاری استانداری در دیدار با مدیران شرکت‌های تولید کننده […]



کرمان_معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: استان کرمان آماده جذب سرمایه گذاری در بخش توسعه صنایع وابسته به معادن است.

به گزارش نذیر کرمان، امیر حسن زاده، ظهر پنجشنبه به همراه نماینده مردم کرمان و راور و عضو کمیسیون صنعت مجلس شورای اسلامی و مدیر کل سرمایه گذاری استانداری در دیدار با مدیران شرکت‌های تولید کننده ماشین آلات معدنی، ضمن معرفی فرصت‌ها سرمایه گذاری در استان کرمان گفت: با توجه ظرفیت‌های معدنی بی شمار در استان کرمان، وجود معادن بزرگ مس و آهن و بیش از ۴۰ ماده معدنی دیگر این استان آمادگی جذب سرمایه گذاری و ایجاد مرکز خدمات این شرکت را دارد.

وی عنوان کرد: استان کرمان بهشت معادن و بخش مهمی از اقتصاد استان کرمان به فعالیت این معادن وابسته است و با توجه به سیاست توسعه معادن و صنایع وابسته به معدن، کرمان به بهشت سرمایه گذاری در بخش معادن نیز تبدیل شده است.

وی گفت: کرمان آماده جذب سرمایه گذاری در بخش توسعه صنایع وابسته به معادن است و در این راستا از سرمایه گذاران حمایت جدی انجام می‌شود.

کد خبر ۶۱۷۶۴۵۶


کرمان آماده جذب سرمایه گذاری برای توسعه صنایع وابسته به معادن است

منبع: مــهر
? کرمان آماده جذب سرمایه گذاری برای توسعه صنایع وابسته به معادن است