کرمانی ها بازی های جام جهانی را در سینما ببینند

به گزارش فت فتو، یکی از جذابیت های دنبال کردن بازی های فوتبال دیدن دسته جمعی آن است. وحید محمدی معاون فرهنگ و ارشاد استان کرمان در گفتگویی از پخش زنده بازی ها در سالن های سینما این شهر خبر داد. وی در این باره گفت: در صورت درخواست سینماداران استان مبنی بر نمایش مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ […]

به گزارش فت فتو، یکی از جذابیت های دنبال کردن بازی های فوتبال دیدن دسته جمعی آن است. وحید محمدی معاون فرهنگ و ارشاد استان کرمان در گفتگویی از پخش زنده بازی ها در سالن های سینما این شهر خبر داد.

وی در این باره گفت: در صورت درخواست سینماداران استان مبنی بر نمایش مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر در سالن‌های سینما، امکان صدور مجوز تحت شرایط مشخص وجود دارد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: مدیران سینماها، ملزم به ارائه تعهد در زمینه تضمین امنیت و مدیریت ورود و خروج تماشاگران و رعایت شئونات اسلامی طبق مفاد دستورالعمل‌های مربوطه می‌باشند.

وی تصریح کرد: الزام پخش مسابقات با استفاده از آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و رعایت سقف مبلغ تعیین شده فروش بلیط، از دیگر شرایط صدور مجوز خواهد بود که در کنار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مورد تاکید قرار دارد.




کرمانی ها بازی های جام جهانی را در سینما ببینند

منبع: مــوج
? کرمانی ها بازی های جام جهانی را در سینما ببینند