کرمانی ها اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند

کرمان- مردم کرمان با حضور در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه، اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند. به گزارش نذیر کرمان، مردم همیشه در صحنه کرمان، با حضور گسترده خود در راهپیمایی حمایت از مردم غزه، اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند. در این راهپیمایی که از چهارراه کاظمی کرمان […]

کرمان- مردم کرمان با حضور در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه، اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش نذیر کرمان، مردم همیشه در صحنه کرمان، با حضور گسترده خود در راهپیمایی حمایت از مردم غزه، اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که از چهارراه کاظمی کرمان آغاز و تا میدان عاشورا ادامه داشت، خیل جمعیت باعث شد خیابان‌های اطراف مسیر راهپیمایی نیز مملو از جمعیت شود.

مردم دیار شهید حاج قاسم سلیمانی با اعلام انزجار خود از اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع غزه، شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

حضور کودکان و نوجوانان کرمانی در راهپیمایی حمایت از مردم غزه بسیار چشم گیر بود. دانش آموزان کرمانی با حضور در دسته‌های مختلف به سمت میدان عاشورا حرکت کرده و با کودکان و نوجوانان مظلوم غزه ابراز همدردی کردند.

سردار حسین معروفی، فرمانده سابق سپاه ثارالله کرمان و معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در سخنرانی خود در این مراسم با اشاره به حضور فعال آمریکا به عنوان عنصر اصلی حمایت کننده از رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: حرکت عظیم جوانان فلسطینی در طوفان الاقصی که حاصل سال‌ها تلاش و تفکر بود، باعث شد تمامی ادعاهای نظامی این رژیم نقش بر آب شود.

وی حرکت جبهه حماس را باعث در هم شکستن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی دانست و گفت: بر اساس این حرکت بزرگ، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به ننگ بزرگی برای ملت‌های منطقه تبدیل شده است.

کد خبر ۵۹۴۳۴۴۱




کرمانی ها اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند

منبع: مــهر
? کرمانی ها اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند