کاهش چشمگیر جرائم نیروهای مسلح

فت فتو/کرمان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: شاهد چشمگیر جرائم نیروهای مسلح در طول چندین سال هستیم. حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان صبح امروز ۲۴ اسفندماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به صورت خاص برای رسیدگی به جرائم نیروهای مسلح […]

فت فتو/کرمان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: شاهد چشمگیر جرائم نیروهای مسلح در طول چندین سال هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان صبح امروز ۲۴ اسفندماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به صورت خاص برای رسیدگی به جرائم نیروهای مسلح تشکیل شده و این به علت اهمیت موضوع است.

او ادامه داد: سازمان قضایی نیروهای مسلح برای نظارت و صیانت از نیروهای مسلح تشکیل شده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی عنوان کرد: پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از نیروهای مسلح وظیفه ماست و هر چه در این راه کوشش بیشتری شود قطعا جرم کمتری اتفاق می‌افتد و افتخار ما این است که بتوانیم وقوع جرم در بین نیروهای مسلح را به حداقل یا در یک نگاه آرمانی به صفر برسانیم.

او با اعتقاد به اینکه هر چه در میدان آموزش عرق بیشتری ریخته شود، در میدان جنگ خون کمتری به زمین ریخته می‌شود، اظهار کرد: همه هم و غم خود را برای پیشگیری از وقوع جرم گذاشته‌ایم.

پورخاقان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جلوگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح، تصریح کرد: طبق برآیند ما جرم در نیروهای مسلح کم اتفاق می افتد اما در بعضی از نیروها به دلیل ماموریت‌هایی که دارند، جرم رخ می‌دهد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در ۲۵ سال گذشته با پیشگیری جرائم رایج در نیروهای مسلح، هرچند این جرائم کم بود، موارد را کاهش داده و شاهد کاهش چشمگیر جرائم در طول چندین سال هستیم.

او در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: حجت‌الاسلام رضایی  در این چندین سال در مسئولیت خود، خوش درخشیدند و انسان مومن و پاک دستی هستند و اصرار بر بازنشستگی داشت لذا آقای توکلی را به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان انتخاب کردیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان نیز در این دیدار گفت: هر آمدنی رفتنی دارد اما اینکه فرد در این مسیر چگونه حرکت و کار را تحویل داده، مهم است.

او ادامه داد: حجت‌الاسلام رضایی یکی از مفاخر قضایی هستند و باید طلاب و قضات از تجربیات چهار دهه وی استفاده کنند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: آقایان توکلی و رضایی در دیانت و استقلال دو چهره قابل افتخار هستند.

انتهای پیام




کاهش چشمگیر جرائم نیروهای مسلح

منبع: ایـسنا
? کاهش چشمگیر جرائم نیروهای مسلح