کاهش ساعت کاری ادارات چند شهرستان استان کرمان 

نذیر کرمان/کرمان به دلیل گرمای هوا و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ساعت کاری ادارات شهرستان‌های کهنوج، نرماشیر و شهداد در شهرستان کرمان کاهش یافت. محسن محمدی رئیس ستاد بحران بخش شهداد در گفت و گو با نذیر کرمان اظهار کرد: ادارات شهداد از فردا دوشنبه از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ به شهروندان […]



نذیر کرمان/کرمان به دلیل گرمای هوا و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ساعت کاری ادارات شهرستان‌های کهنوج، نرماشیر و شهداد در شهرستان کرمان کاهش یافت.

محسن محمدی رئیس ستاد بحران بخش شهداد در گفت و گو با نذیر کرمان اظهار کرد: ادارات شهداد از فردا دوشنبه از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ به شهروندان ارائه خدمات می‌کنند. تین کاهش ساعت شامل نهادهای خدماتی، امدادی و مراکز درمانی نمی‌شود.

وی با اشاره به ثبت دمای ۵۰ درجه در شهداد افزود: با توجه به درخواست اداره برق درباره مصرف بهینه ادارات و صرفه‌جویی در مصرف، با کاهش ساعت کاری در ادارات موافقت شد.

بخشدار شهداد همچنین گفت: در روزهای اخیر افزایش مراجعان به بیمارستان به دلیل گرمازدگی را داشتیم و طی ۱۰ روز گذشته ۶۲۳ نفر گرمازده شدند که ۳۳۳ نفر از آنان به صورت سرپایی درمان و مابقی آنان در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

 وی افزود: این کاهش ساعت کاری ادارات تا تداوم گرما و اعلام از سوی اداره هواشناسی همچنان پابرجاست.

محمدی افزود: ما هر اقدامی که منجر به عدم خاموشی برق منازل و همچنین خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی شود را در این برهه از زمان به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

بخشدار گفت: مردم شهداد با کنترل مصرف در منازل، به مصرف بهینه برق کمک کنند تا شاهد قطعی برق در سطح بخش نباشیم و با کمک مردم بتوانیم این روزهای گرم و بحرانی را بدون قطع برق مشترکان پشت سر بگذاریم.

وی در پایان از مسئولان شرکت توانیر و وزارت نیرو درخواست کرد در خصوص تغییر تعرفه گرمسیری ۲ به گرمسیری یک برای منطقه شهداد اقدام لازم و انجام دهند.

به گزارش نذیر کرمان، همچنین با توجه به گرمای هوا و صرفه جویی در مصرف برق، به‌منظور پایداری انرژی ساعت کار همه ادارات و نهادهای شهرستان نرماشیر به غیر از مراکز درمانی، انتظامی و خدمات‌رسان فردا اول مردادماه از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۱ ظهر و ساعت کار ادارات شهرستان کهنوج تا پایان هفته از ۶ صبح تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه اعلام شده است.

انتهای پیام 


کاهش ساعت کاری ادارات چند شهرستان استان کرمان 

منبع: ایـسنا
? کاهش ساعت کاری ادارات چند شهرستان استان کرمان