کاهش بیش از ۳ میلیون لیتر مصرف سوخت استان کرمان در ۴ روز

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به مبارزه با قاچاق سوخت گفت: طرح کدینگ از هفته قبل به اجرا در آمده و در چهار روز نخست شهریور، مصرف سوخت سه میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر یعنی روزانه ۹۰۰ هزار لیتر کاهش پیدا کرده است. محمدمهدی فداکار، شامگاه ششم شهریورماه در جلسه شورای اداری استان کرمان […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به مبارزه با قاچاق سوخت گفت: طرح کدینگ از هفته قبل به اجرا در آمده و در چهار روز نخست شهریور، مصرف سوخت سه میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر یعنی روزانه ۹۰۰ هزار لیتر کاهش پیدا کرده است.

محمدمهدی فداکار، شامگاه ششم شهریورماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور اظهار کرد: بیش از ۱۱۰۰ طرح با ۲۷ و نیم همت در هفته دولت در استان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه نرخ رشد اقتصادی استان کرمان به دلیل وجود معادن همیشه مثبت بوده، افزود: رتبه فضای کسب و کار استان از سال گذشته تاکنون ارتقاء ۱۵ پله‌ای داشته و رتبه نخست جذب سرمایه‌گذاری خارجی را کسب کرده‌ایم.

فداکار بیان کرد: رشد ۷۹ درصدی ورود گردشگر در سه ماهه نخست امسال به استان کرمان را شاهد بوده‌ایم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه طرح ساماندهی اتباع خارجی در استان آغاز شده، در ادامه درباره مبارزه با قاچاق سوخت گفت: طرح کدینگ از هفته قبل به اجرا در آمده و در چهار روز نخست شهریور، مصرف سوخت سه میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر یعنی روزانه ۹۰۰ هزار لیتر کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: به شدت موضوع کنترل خواهد شد و کارت‌های مهاجر به تدریج از چرخه خارج می‌شود و برای مسافران پمپ‌های خاصی در نظر گرفته شده و بخش زیادی از مشکل حل خواهد شد.

انتهای پیام




کاهش بیش از ۳ میلیون لیتر مصرف سوخت استان کرمان در ۴ روز

منبع: ایـسنا
? کاهش بیش از ۳ میلیون لیتر مصرف سوخت استان کرمان در ۴ روز