کاهش بازه زمانی صدور و اصلاح اسناد مالکیت در استان کرمان اولویت است

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و کاهش بازه زمانی فرآیندهای ثبتی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه مراجعین در دستور کار است. سیدمهدی هاشمی امروز ۲۶ مردادماه در آغازین روزهای تصدی مسئولیت جدید، به صورت سرزده از اداره ثبت اسناد شهرستان سیرجان بازدید کرد. […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و کاهش بازه زمانی فرآیندهای ثبتی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه مراجعین در دستور کار است.

سیدمهدی هاشمی امروز ۲۶ مردادماه در آغازین روزهای تصدی مسئولیت جدید، به صورت سرزده از اداره ثبت اسناد شهرستان سیرجان بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار کرد: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و تکریم ارباب رجوع تکلیف شرعی و قانونی ماست.

 او بیان کرد: تکریم ارباب رجوع علاوه بر گشاده‌رویی و حسن رفتار، ارائه خدمات با کیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن را شامل می‌شود و باید با اتخاذ تدابیر و راهبردهایی، بازه زمانی فرآیندهای ثبتی را کاهش دهیم. 

مدیرکل ثبت اسناد استان کرمان با تاکید بر ضرورت کاهش هزینه مراجعین، گفت: یکی از برنامه‌های در دست اقدام این اداره کل انعقاد قراردادهای نقشه‌برداری و تثبیت نقشه تمامی اراضی و املاک استان در سیستم کاداستر به منظور کاهش حداکثری هزینه مراجعین و جلوگیری از اطاله روند رسیدگی به پرونده‌های ثبتی است.

 او حدنگاری اراضی کشاورزی را کار ویژه سازمان ثبت در سال جاری عنوان و تصریح کرد: صدور اسناد مالکیت برای املاک علاوه بر افزایش ارزش اقتصادی و ایجاد امنیت خاطر مالکین، از بروز اختلافات ملکی جلوگیری می‌نماید و بهداشت قضایی و اقتصادی را در پی دارد.

هاشمی اطلاع‌رسانی مزایای پرشمار اسناد حدنگار جهت ترغیب مالکین به اخذ سند مالکیت را ضرورتی مهم دانست و افزود: طرح یکشنبه‌های روستایی و برگزاری سلسله جلسات آگاه‌سازی چهره به چهره با مالکین اراضی کشاورزی اقدامی ارزشمند در راستای جهاد تبیین است که الحمدلله اداره ثبت اسناد و املاک سیرجان در اجرای این طرح از حیث استمرار و پیوست رسانه‌ای، عملکرد مطلوبی داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در جریان این بازدید سرزده، ضمن گفت وگو با تعدادی از مراجعین، در جریان روند رسیدگی به پرونده آن‌ها قرار گرفت و دستورات مقتضی در خصوص این پرونده‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام




کاهش بازه زمانی صدور و اصلاح اسناد مالکیت در استان کرمان اولویت است

منبع: ایـسنا
? کاهش بازه زمانی صدور و اصلاح اسناد مالکیت در استان کرمان اولویت است