کالاهای اساسی تنظیم بازار کرمان تامین شده است

معاون امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: سهمیه‌های تنظیم بازاری کالاهای اساسی شامل مرغ، برنج، شکر و گوشت قرمز به استان اختصاص داده شده و به‌زودی توزیع می‌شوند. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کرمان اظهارکرد: نظارت […]

معاون امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: سهمیه‌های تنظیم بازاری کالاهای اساسی شامل مرغ، برنج، شکر و گوشت قرمز به استان اختصاص داده شده و به‌زودی توزیع می‌شوند.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کرمان اظهارکرد: نظارت بر بازار و تأمین کالاهای اساسی در تمامی ایام سال باید انجام شود و مختص دوره خاصی نیست.

وی افزود: اصناف، صمت، جهاد کشاورزی و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده موظف هستند طی سال نظارت‌ها را انجام و گزارش‌ دهند.

حسن‌زاده ادامه داد: کنترل، پایش، رصد و نظارت بر کالاهای اساسی، محصولات کشاورزی و مایحتاج شب عید و ماه رمضان باید به خوبی انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی شامل صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف، کار کنترل و نظارت را انجام دهند و تخلفات به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شود.

براساس این گزارش و بنا به اعلام ستاد تنظیم بازار استان کرمان، سیب و پرتقال مورد نیاز شب عید هم‌استانی‌ها نیز خریداری و ذخیره‌سازی شده که در ایام نوروز باکیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌شود.

انتهای خبر/ طهماسبی




کالاهای اساسی تنظیم بازار کرمان تامین شده است

منبع:آرمـان
? کالاهای اساسی تنظیم بازار کرمان تامین شده است