کاظم موسوی بجنوردی از ۳ وزیر پیشنهادی پزشکیان حمایت کرد | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایسنا، رئیس مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی( مرکز پژوهش‌های ایرانی و اسلامی) در نوشتاری با اعلام از وزرای علوم، ارشاد و میراث نوشته است: «پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، بارقه‌های امید و انگیزه را در دل‌های اهل ایران روشن کرده است. و حال و در این روزها، […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایسنا، رئیس مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی( مرکز پژوهش‌های ایرانی و اسلامی) در نوشتاری با اعلام از وزرای علوم، ارشاد و میراث نوشته است: «پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، بارقه‌های امید و انگیزه را در دل‌های اهل ایران روشن کرده است. و حال و در این روزها، به‌دنبال پایان جلسات رأی اعتماد وزیران پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی می‌رود تا دولتی قوی و مقتدر و برآمده از آرمان وفاق ملّی برای نیل به آبادی ایران عزیزمان تشکیل دهد.

و چه خوش و نیک که برای عرصۀ فرهنگ و دانش، سه‌تن از خدمت‌گزاران این سرزمین را نزد خانۀ ملّت معرّفی کرده است. بر خود فرض دانستم تا حمایت قاطع خود را، از جنابان آقایان «حسین سیمایی صرّاف» برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، «سیّدعبّاس صالحی» برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و «سیّدرضا صالحی امیری» برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام دارم و شهادت دهم که این فرهنگ‌ورانِ دانش‌مدار، اگر از سوی وکلای مردم معتمد دانسته شوند – که امید است چنین شود – خادمانِ خدومی در پیشگاه مردم شریف و نجیب ایران‌زمین خواهند بود.»


کاظم موسوی بجنوردی از ۳ وزیر پیشنهادی پزشکیان حمایت کرد

منبع: اصلاحات نیوز
? کاظم موسوی بجنوردی از ۳ وزیر پیشنهادی پزشکیان حمایت کرد