کار هیات رزمندگان اسلام در امتداد دفاع مقدس است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تاکید بر اینکه هیات رزمندگان اسلام کارش در امتداد دفاع مقدس است گفت: باید با همان شور و شعور و انگیزه دوران جنگ، افراد را جذب کرد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» صبح امروز همایش مدیران هیات رزمندگان اسلام استان کرمان برگزار شد. […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تاکید بر اینکه هیات رزمندگان اسلام کارش در امتداد دفاع مقدس است گفت: باید با همان شور و شعور و انگیزه دوران جنگ، افراد را جذب کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» صبح امروز همایش مدیران هیات رزمندگان اسلام استان کرمان برگزار شد.

یزدی مسئول هیات رزمندگان استان کرمان در ابتدای مراسم ضمن برشمردن دو مسئولیت اصلی هیات گفت: ورود نیروهای جوان به میدان و جهاد تبیین از وظایف اصلی ما است.

وی افزود: نشر امید و روشنگری و توجه به ظهور از جمله مواردی است که در جهاد تبیین باید مدنظر قرار گیرد.

در ادامه حجت‌الاسلام علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در راه خدمت به اهل‌بیت (ع) باید چهار گام برداشت؛ گفت: در این راه باید اخلاص داشته باشیم و بدانیم که در این مسیر خطرها و سختی‌هایی وجود دارد.

وی افزود: بصیرت نسبت به اهل‌بیت (ع) و خدمت بدون توجه به مسائل مالی و همچنین ماندگاری و تداوم در راه خدمت‌رسانی به این خاندان از دیگر لزومات خدمت به اهل‌بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام عربپور توضیح داد: محرم در امتداد غدیر است، به پای غدیر ماندن و حرکت به سمت تعالی مهم است، چون کسانی که با علی ماندند در عاشورا هم ماندند.

​​​​​

وی با تاکید بر اینکه هیات رزمندگان اسلام کارش در امتداد دفاع مقدس است اظهار کرد: باید با همان شور و شعور و انگیزه دوران جنگ، افراد را جذب کرد.

انتهای خبر/




کار هیات رزمندگان اسلام در امتداد دفاع مقدس است

منبع:آرمـان
? کار هیات رزمندگان اسلام در امتداد دفاع مقدس است