کار راویان تداوم مسیر شهدا و به‌ویژه سیدالشهدا مقاومت است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: کار راویان تداوم مسیر شهدا و به‌خصوص سیدالشهدا مقاومت است. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ صبح امروز مراسم افتتاحیه برنامه راویان مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه هایتک ماهان برگزار شد.   سردار غلامرضا آزادی با اشاره به برگزاری […]

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: کار راویان تداوم مسیر شهدا و به‌خصوص سیدالشهدا مقاومت است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ صبح امروز مراسم افتتاحیه برنامه راویان مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه هایتک ماهان برگزار شد.

 
سردار غلامرضا آزادی با اشاره به برگزاری دوره راویان مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: ظرفیت‌ها در این دوره محدود بود اما استقبال و اشتیاق برای حضور در این زمینه بسیار بالا بود.
 
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج افزود: مقام معظم رهبری در آخرین بیانات خود بیان کردند که کار برای شهدا و شهیدپروران جهاد در راه خدا است؛ از این رو راویان در وادی قدم برداشته‌اند که کارشان تداوم شهدا و به‌خصوص سیدالشهدا مقاومت است.
 
وی خطاب به راویان حاضر خاطرنشان کرد: مسئولیت شما بسیار سنگین است، این دوره فشرده و دارای سه بازدید و یک مراسم وداع است، از این رو از شما راویان می‌خواهم که به زمانبندی این برنامه با مشارکت و اهتمام خوبتان رعایت کنید تا خادمان بتوانند همه مباحث را ارائه دهند و این اولین و مهم‌ترین انتطار خادمان این دوره از شماست.

انتهای خبر/پ.م 




کار راویان تداوم مسیر شهدا و به‌ویژه سیدالشهدا مقاومت است

منبع:آرمـان
? کار راویان تداوم مسیر شهدا و به‌ویژه سیدالشهدا مقاومت است