کار در حوزه نماز محدود به سقف خاصی نیست

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۳۱ مردادماه در شورای اقامه نماز استان کرمان، گفت: در نگاه دینی، حوزه فرهنگ و به‌ویژه فرهنگ دینی با محوریت نماز سقف خاصی ندارد که اگر به یک درجه رسیدیم جریان فرهنگی کامل شود بلکه همانگونه […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۳۱ مردادماه در شورای اقامه نماز استان کرمان، گفت: در نگاه دینی، حوزه فرهنگ و به‌ویژه فرهنگ دینی با محوریت نماز سقف خاصی ندارد که اگر به یک درجه رسیدیم جریان فرهنگی کامل شود بلکه همانگونه که انسان هرچه در یک جایگاه معنوی قرار بگیرد و در سیر تکاملی خود دستاوردهایی داشته باشد می‌تواند بالاتر از آن هم برود، در حوزه نماز نیز هرچه موفق شویم باز هم می‌توانیم به موفقیت بیشتری برسیم.

وی با بیان اینکه هرچه حوزه فرهنگی قوی شود در سیر تکاملی خود قوی‌تر هم می‌شود، افزود: نماز یکی از ارکان مهم فرهنگ در خط همه انبیا و نه فقط اسلام است. یکی از خواسته‌های مهم انبیا توفیق به اقامه نماز است و در آیات متعدد قرآن این خواسته به حق و درست برای اقامه نماز به بهترین شکل ممکن، یک بحث جدی است.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: اگر جلسه‌ای در مورد نماز برگزار می‌شود دو نکته مهم دارد. نخست این جایگاهی که برای اقامه نماز به وجود آمده، جایگاهی است که انبیا به‌دنبال آن بوده‌اند و شأن جلسه بسیار بالاست. دوم اینکه هرچه در حوزه نماز پیش برویم جای کار بیشتری دارد و امیدواریم برنامه‌‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد که هر سال با وجود اقداماتی که در حوزه نماز انجام می‌شود، کار از سال قبل بهتر باشد.

انتهای پیام


کار در حوزه نماز محدود به سقف خاصی نیست

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? کار در حوزه نماز محدود به سقف خاصی نیست