کارگاه بلوک زنی حمایت از زندانیان شهرستان زرند افتتاح شد

رضا یزدانپناه گفت : این کارگاه با هزینه ۶ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و کمک خیرین نیکوکار و با هدف فعالیت اقتصادی و اشتغال زندانیان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش فت فتو ، کارگاه بلوک زنی حمایت از زندانیان شهرستان زرند با حضور رئیس دادگستری ،دادستان شهرستان، شهردار و […]

رضا یزدانپناه گفت : این کارگاه با هزینه ۶ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و کمک خیرین نیکوکار و با هدف فعالیت اقتصادی و اشتغال زندانیان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش فت فتو ، کارگاه بلوک زنی حمایت از زندانیان شهرستان زرند با حضور رئیس دادگستری ،دادستان شهرستان، شهردار و دیگر مدعوین در شهرک صنعتی شماره ۱ این شهرستان افتتاح شد.

 
مدیر عامل حمایت از زندانیان زرند گفت: این کارگاه با هزینه ۶ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و کمک خیرین نیکوکار و با هدف فعالیت اقتصادی و اشتغال زندانیان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال ۱۰ نفر از زندانیان ایجاد شده است.
 
 یزدانپناه گفت: در این کارگاه تولیدی سعی داریم بلوک با کیفیت تولید و به قیمت مناسب‌تر نسبت به بازار در اختیار مصرف کننده قرار دهیم.
 
شایان ذکر است، انجمن حمایت از خانواده های زندانیان انجمن خیریه ای است که با هدف کمک و رفع نیاز های اولیه خانواده های زندانیان راه اندازی شده و توسط افراد خیر مدیریت می شود.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




کارگاه بلوک زنی حمایت از زندانیان شهرستان زرند افتتاح شد

منبع:آرمـان
? کارگاه بلوک زنی حمایت از زندانیان شهرستان زرند افتتاح شد