کاروان پیاده روی زیارتی عنبرآبادی ها به ده زیار رسید

کرمان- کاروان پیاده‌روی ۵۰ نفره حرم تا حرم رضوی شهرستان عنبرآباد به روستای ده زیار کرمان رسید. به گزارش نذیر کرمان، کاروان زائران پیاده امام رضا (ع) که حرکت خود را از حرم امامزاده سیدعبدالله در ۳ کیلومتری شهر مردهک شهرستان عنبرآباد آغاز کرده به ده زیار، روستای تعزیه کشور رسید. این کاروان ۵۰ نفره […]



کرمان- کاروان پیاده‌روی ۵۰ نفره حرم تا حرم رضوی شهرستان عنبرآباد به روستای ده زیار کرمان رسید.

به گزارش نذیر کرمان، کاروان زائران پیاده امام رضا (ع) که حرکت خود را از حرم امامزاده سیدعبدالله در ۳ کیلومتری شهر مردهک شهرستان عنبرآباد آغاز کرده به ده زیار، روستای تعزیه کشور رسید.

این کاروان ۵۰ نفره که اعضای آن را نوجوانان و جوانان و تعدادی افراد مُسن تشکیل می‌دهند به نام شهید محمد گلشنی نامگذاری شده و از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و به جز سالهای کرونایی هر ساله عازم مشهد مقدس می‌شود.

کاروان شهید محمد گلشنی بعد از حدود ۱۳ روز پیاده‌روی و زیارت مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، مورد استقبال گرم مردم روستای ده زیار قرار گرفته و یک شب را مهمان مردم این روستا است و روز بعد به مسیر خود ادامه می‌دهد.

زائران پیاده کاروان حرم تا حرم در بدو ورود به روستای ده زیار در زیر خیمه عزای امام حسین (ع) پذیرایی شده و در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) اسکان داده شدند.

اعضای این کاروان قرار است با پیاده‌روی مسیر ۱۳۰۰ کیلومتری در روز عید سعید غدیر خم به مشهد مقدس و به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) برسند.

کد خبر ۶۱۳۶۶۴۱


کاروان پیاده روی زیارتی عنبرآبادی ها به ده زیار رسید

منبع: مــهر
? کاروان پیاده روی زیارتی عنبرآبادی ها به ده زیار رسید