کارشکنی صندوق بازنشستگی فولاد در واگذاری شرکت زغال‌سنگ | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: بهمن‌ماه سال گذشته خبر واگذاری شرکت زغال‌سنگ کرمان از صندوق بازنشستگی فولاد به شرکت صدر تامین منتشر شد. خبری که نویدبخش حل مشکلات کارگری،پرداخت بدهی‌های مالیاتی و بیمه‌ای شرکت زغال‌سنگ و همچنین مکانیزه شدن معادن بود. اما با گذشت حدود هفت ما از آن زمان،هنوز واگذاری این شرکت اتفاق نیفتاده […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: بهمن‌ماه سال گذشته خبر واگذاری شرکت زغال‌سنگ کرمان از صندوق بازنشستگی فولاد به شرکت صدر تامین منتشر شد.

خبری که نویدبخش حل مشکلات کارگری،پرداخت بدهی‌های مالیاتی و بیمه‌ای شرکت زغال‌سنگ و همچنین مکانیزه شدن معادن بود. اما با گذشت حدود هفت ما از آن زمان،هنوز واگذاری این شرکت اتفاق نیفتاده است و به گفتۀ استاندار کرمان کارشکنی صندوق بازنشستگی فولاد دلیل عدم انتقال شرکت زغال‌سنگ کرمان به صدر تامین است.

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان،استاندار کرمان در جمع خبرنگاران عدم واگذاری شرکت زغال‌سنگ کرمان به شرکت صدر تامین را کارشکنی صندوق فولاد بیان کرد و گفت:«متاسفانه در آخرین مرحله صندوق فولاد به دلیل غیرمنطقی کار را رها کردند».

محمدمهدی فداکار با اشاره به مشکلاتی مانند عدم پرداخت بیمه کارگران،افزود:«ضعف مدیریت در صندوق فولاد گرفتاری‌هایی برای استان بوجود آورده است اما پیگیر هستیم تا مشکل برطرف شود». /پ




کارشکنی صندوق بازنشستگی فولاد در واگذاری شرکت زغال‌سنگ

منبع:خبر کرمان
?کارشکنی صندوق بازنشستگی فولاد در واگذاری شرکت زغال‌سنگ :اخبار استان کرمان – اقتصادی