چگونه باید محاسبات دشمن را بهم زد؟ | اخبار سیاسی

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند باید خطای محاسباتی دشمن را بهم بزنیم، در این عرصه چند اقدام موثر می‌توان انجام داد. حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: دشمن صهیونیستی همچون سگ هار در حال آتش‌افروزی […]



کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند باید خطای محاسباتی دشمن را بهم بزنیم، در این عرصه چند اقدام موثر می‌توان انجام داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: دشمن صهیونیستی همچون سگ هار در حال آتش‌افروزی در منطقه با کمک آمریکای خون‌خوار است. استکبار جهانی خود را پشت جنایات رژیم کودک‌کش مخفی کرده و نمی‌داند ما اگر حضور پیدا کنیم، سیل خواهیم شد و او را در فاضلاب تاریخ غرق خواهیم کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: روز گذشته در کلام رهبر معظم انقلاب شاهد بودیم که ایشان تاکید داشتند باید خطای محاسباتی دشمن را بهم بزنیم و در این عرصه چند اقدام موثر می‌توان انجام داد. نباید حمله دشمن را کوچک‌نمایی کنیم و کار پدافند قوی خود را کوچک قلمداد کنیم.

وی ابراز کرد: اقدام دشمن در حمله به جمهوری اسلامی را نباید کم‌اهمیت جلوه دهیم. آن را باید در بوق و کرنا کرد تا جهان به خباثت و تجاوز صهیونیست بیش‌تر پی ببرد. همچنین باید پاسخی سنگین‌تر از وعده صادق ۱ و ۲ به دشمن داده شود تا حساب کار دستش بیاید تا قصد انجام اقدامی دیگر به سر او نزند که البته این اقدام در چهارچوب راهبرد، در دستور کار فرماندهان بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.

سنجری بیان کرد: باید فضای دیپلماسی و میدان با درک مشترکی از دشمنی دشمنان، برسند که دشمن مردم ایران تنها در حوزه نظامی نیست بلکه در حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و این توهم گذشته مجدد در عرصه دیپلماسی از مذاکره با دشمنان قسم‌خورده نظام به بهانه گشایش و رفع تنش و برخی قراردادهای توخالی باز نشود.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: محاسبه دشمن باید کاملاً از فضای توهمی برخی اقلیت سیاسی بدسابقه در درون ایران که به دروغ شعار دو دولت دو ملت را برای فلسطین نسخه می‌کنند، بهم بخورد.

وی اظهار کرد: قوه عاقله برخی نباید در پالس‌های اقلیت جاهل گروگان گرفته شود برای تضعیف قوای نظامی با تعابیری چون موشک و سلاح را باید زمین گذاشت و نیروهای مسلح را در انزوا قرار داد بلکه باید کماکان قدرت نظامی را تقویت و از عملکرد سپاه و ارتش در آفند و پدافند تشکر کرد.

سنجری عنوان کرد: از ظرفیت‌های موجود کشور برای بهم زدن محاسبات دشمن باید استفاده کرد یکی از ظرفیت‌های تاثیرگذار تنگه هرمز است که با اخلال و سخت‌گیری در ورود و خروج کشتی‌های نفتی به مقصد اروپا می‌تواند تاثیرات شگفتی در سطح حامل‌های انرژی جهان داشته باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: باید گوش‌مالی مفصلی به برخی کشورهای منطقه که در تجاوز آشکار صهیونیست‌ها به جمهوری اسلامی نقش موثری داشتند، داد و اقدام همچون عین‌الاسد را برای آنان که این عملیات را ناوبری کردند، داد.

وی عنوان کرد: باید بیش از گذشته همبستگی خود در بین قوا را برای دفاع از فلسطین و مقاومت ایجاد کرد تا آنان بدانند ملت و دولت ایران پای آرمان فلسطین تا حذف رژیم صهیونیستی محکم ایستاده‌اند.

سنجری خاطرنشان کرد: با تولیدات رسانه‌ای فاخر نقش استکبار جهانی و نقش بی‌فروغ سازمان‌های جهانی را به تصویر کشاند تا همگان بیشتر پی به جنایت بانیان و باعثان جنایات صهیونیست‌ها ببرند.

انتهای خبر/ م


چگونه باید محاسبات دشمن را بهم زد؟

منبع:آرمـان
? چگونه باید محاسبات دشمن را بهم زد؟