چهارمین یادواره شهیده زهرا افضلی برگزار شد

چهارمین یادواره شهیده زهرا افضلی از شهدای تشییع سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی در کرمان همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) برگزار شد. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، همزمان با شب وفات حضرت معصومه (س) یادواره شهیده زهرا افضلی از شهدای تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی […]

چهارمین یادواره شهیده زهرا افضلی از شهدای تشییع سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی در کرمان همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، همزمان با شب وفات حضرت معصومه (س) یادواره شهیده زهرا افضلی از شهدای تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور سردار جواد محمدی، سلیمانی فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله کرمان در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام سجاد کربلایی، روحانی هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ده‌زیار در حاشیه این مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: تمام ما انسان‌ها در میسر زندگی نیاز به افرادی داریم که ما را راهنمایی کنند تا به سعادت و کمال برسیم، همانند فردی که وقتی می‌خواهد به مسافرتی برود همراه خودش نقشه یا راه بلدی نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه اهل‌بیت (ع) بهترین و سریع‌ترین افراد عالم هستند که می‌توانند ما را در این زمانه سخت که نگه داشتن ایمان همانند نگه داشتن آتش در دست است، به سعادت دنیا و آخرت برسانند، گفت: شهدا نیز در مسیر زندگی با سعادت خود، امامان معصوم (ع) و اهل‌بیت (ع) را راه بلد خود انتخاب کردند و جاودانه شدند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه بارها در زندگی خود شنیده‌ایم و یا گفته‌ایم که حضرت معصومه (س) می‌تواند برای زنان جامعه ما یک الگوی تمام عیار باشد، اما کمتر ویژگی‌های آن حضرت را مورد بررسی و شناخت قرار داده‌ایم، تصریح کرد: همین عدم شناخت و معرفت است که انسان را دچار انحراف کرده و در زمان تصمیم‌گیری دچار شک و دودلی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهیده زهرا افضلی در مسیر دوستی با اهل‌بیت (ع) و شهدا دچار شک و تردید نشد و به مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم قدم گذاشت، افزود: این شهید هم می‌توانست مانند خیلی‌ها در خانه بنشیند و مراسم تشییع را از تلویزیون نگاه کند، اما این حضور او و سایرین باعث خلق یک حماسه شد که دشمن را به وحشت انداخت و مایه آرامش قلب مسلمانان و رزمندگان جبهه مقاومت شد.

یادواره شهیده افضلی از شهدای تشییع حاج قاسم به روایت تصویر

به گزارش تسنیم در این مراسم سردار جواد محمدی سلیمانی، فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله کرمان، نیز با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم زندگی همراه با آرامشی داشته باشیم و رضایت الهی را جلب کنیم باید راه شهدا را ادامه بدهیم و به آنها اقتدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد افتخارآفرینی جبهه مقاومت در غزه و لبنان هستیم، خاطرنشان کرد: آمریکا فکر می‌کند با ترور شخصیت‌ها و رهبران جبهه مقاومت می‌تواند ما را شکست دهد اما خللی در اراده رزمندگان در مقابله با ظلم ایجاد نخواهد کرد و شکست اسرائیل حتمی است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله کرمان، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در مرگ دست و پنجه می‌زند و برای همین سعی می‌کند با کشتار مردم بی‌گناه خود را از سقوط نجات بدهد، افزود: پیروزی اسلام وعده الهی است و امروز اراده خداوند بر نابودی اسرائیل کودک‌کش و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است.

به گزارش تسنیم، چهارمین یادواره شهیده زهرا افضلی از شهدای تشییع میلیونی پیکر مطهر حاج قاسم که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ده زیار برگزار شد با مداحی مداح اهل‌بیت (ع) حاج علی کدخدایی همراه بود.حضرت معصومه (س) , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , شهید , استان کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/




چهارمین یادواره شهیده زهرا افضلی برگزار شد

منبع: تسنــیم
? چهارمین یادواره شهیده زهرا افضلی برگزار شد