چند نرخی بودن نشان از عدم نظارت در بازار است/ بصیرت مردم همواره توطئه دشمن را خنثی کرده است

حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه در طول تاریخ با کمال تاسف هواپرستان بارها به ساحت ائمه هتک حرمت کردند اما بصیرت مردم است که این توطئه دشمن را خنثی کرده است، گفت: بیانات رهبر انقلاب در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) بسیار راهبردی بود. به گزارش فت فتو؛ آیین سیاسی-عبادی نمازجمعه این هفته در […]

حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه در طول تاریخ با کمال تاسف هواپرستان بارها به ساحت ائمه هتک حرمت کردند اما بصیرت مردم است که این توطئه دشمن را خنثی کرده است، گفت: بیانات رهبر انقلاب در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) بسیار راهبردی بود.

به گزارش فت فتو؛ آیین سیاسی-عبادی نمازجمعه این هفته در همه شهرستانهای استان کرمان برگزار شد.

کرمان: چند نرخی بودن نشان از عدم نظارت در بازار است/ بصیرت مردم همواره توطئه دشمن را خنثی کرده است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: امام علی (ع) در اهمیت رعایت تقوای الهی در تمام شئون زندگی می‌فرماید تقوا دوای دردهای روحی و روانی است و ده‌ها مرضی که ما را تهدید می‌کند با تقوا از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه ایمان و عمل صالح، از هم جدانشدنی هستند؛ هم عمل باید مبتنی بر ایمان بوده و هم ایمان باید همراه با عمل صالح باشد گفت: قرآن می‌فرماید بهترین بندگان کسانی هستند که همه را به خدا دعوت کنند که نتیجه ایمان و عمل صالح است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره اینکه انبیای الهی هیچوقت مردم را به خودشان دعوت نکردند و در راه خدا سختی‌ها کشیدند افزود: تسلیم خدا باشید و اعضا و جوارح خود را به انجام عمل صالح دعوت کنید.

وی با تبریک فرارسیدن ایام ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: امام رضا(ع) آنقدر دلسوز مردم بود که به رئوف بودن لقب گرفتند و حدیث معروف امام رضا (ع) در نیشابور به مردم فهماند که امام جامعه را گم نکنید و به دنبال امام جامعه بروید.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه امام رضا(ع) نقش امام و امامت جامعه را به‌خوبی برای مردم تبیین کردند ادامه داد: امام رضا(ع) افتخار عالم است و ما ایرانی‌ها مفتخر هستیم که مرقد مطهر ایشان در خراسان است.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ با کمال تاسف هواپرستان بارها به ساحت ائمه هتک حرمت کردند اما بصیرت مردم است که این توطئه دشمن را خنثی کرده است افزود: بیانات رهبر انقلاب در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) بسیار راهبردی بود.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه ایشان در فرازهایی از بیانات خود، درس‌های زیادی به ما دادند و به‌خوبی فرمودند امام روح انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است گفت: انقلاب برخاسته از اندیشه‌های ناب اسلامی امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند روش امام خمینی (ره) در گام دوم انقلاب مورد هدف ما است و منش و راه امام (ره) باید ادامه داده شود افزود: نام امام خمینی (ره)، خط امام (ره) و مکتب امام (ره) هر روز باید در جامعه پررنگ‌تر شود.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه دشمن در صدد است که با نفوذ فرهنگی نام امام را در جامعه کمرنگ کند ادامه داد: مراقبت کنید سبک زندگی غربی در جامعه ترویج پیدا نکند و دشمن به‌شدت به‌دنبال هویت‌زدایی از جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بدحجابی‌ها بخشی از این بی‌هویتی در جامعه اسلامی است گفت: القای به قرار گرفتن کشور در بن‌بست و توجه به چیزهایی که هیچ ارزشی ندارد از دیگر توطئه‌های دشمنان است و باید خودمان را با امام جامعه تطبیق بدهیم و ببینیم امام جامعه از ما چه می‌خواهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه در این شرایط حساس کشور، باید مراقب قیمت‌ها در کف بازار باشیم، افزود: چند نرخی بودن نشان از عدم نظارت در بازار است و باید مسئولان امر نظارت بر بازار را جدی بگیرند.

جیرفت: تولید عمل صالح سرمایه بسیار با ارزش انسان است

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: یکی از مصادیق تقوا این است که بر هر آنچه که می‌شنوید بدون تحقیق و تعمل ترتیب اثر ندهید و با توجه به این که در فضای مجازی اخبار در گروه‌های مختلف منتشر می‌شود، تقوا حکم می‌کند که تعمل نمائیم و هر آنچه که مشاهده شد را صحه بر آن قرار ندهیم و منتشر ننمائیم.

امام جمعه جیرفت افزود: همه ما بر هر آنچه که در فضای مجازی منتشر می‌نمائیم مسئولیت داریم و با تکیه بر ایمان و عمل صالح بر محتواها باید مطالب را تجزیه و تحلیل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین تارم بیان کرد: ایمان دایره گسترده‌ای دارد که مجموعه‌ای از آن مربوط به قلب و ایمان به خداوند تبارک و تعالی و عمل صالح است که از اعمال خیر و روشنی که انجام می‌شود تا فعالیت‌های اقتصادی و شرکت در کارهای عمومی و اجتماعی و تربیت جسم و جان قرار گیرد..

وی اظهار کرد: رفتار خوب با مردم خانواده و خوش اخلاق بودن و صفات عالیه از مصادیق عمل صالح است که همراه با قصد قربت و جلب رضایت الهی بایستی باشد.

خطیب جمعه جیرفت ابراز کرد: مقام معظم رهبری مدظله العالی می‌فرمایند امروز در دنیای کنونی که هر حرف و موضوعی که در جهت استقلال فرهنگی، رشد اقتصادی ملّت‌ها و ترویج علم و دنیای اسلام باشد عمل صالح است که این بیانگر گستردگی دایره عمل صالح است.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: منشاء عمل صالح ایمان انسان‌ها است و تناسب با زمان در جهت پر کردن خلاء‌هایی که اموری مورد نیاز جامعه اسلامی است باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین تارم عنوان کرد: نشانه انقلابی بودن مردم؛ تولید عمل صالح است که ایمان سرمایه بسیار با ارزش و مهمی است که باید از این سرمایه در جهت تولید عمل صالح استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تارم بیان کرد: بنابر فرموده مقام معظّم رهبری مدظله العالی که یکی از اعمال صالح تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی است که یکی از بزرگترین اعمال صالح حضرت امام خمینی (ره) است و همه برکات و آثار این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون این امام (ره) بزرگوار هستیم که وظیفه ما نسبت به این عمل صالح حفظ و استمرار این نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بردسیر: در متن زندگی مردم بودن از شاخصه های مردمی بودن مسئولان نظام اسلامی است

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر ضمن تبریک ولادت امام رضا  علیه السلام به تبیین سیره این امام همام پرداخت و گفت: مردم داری، ارتباط با مردم و تاکید به این امر مهم از سیره امام رضا علیه السلام است.

وی عمل کردن به سیره پیامبر و اهل بیت علیهم السلام، شان و روحیه خدمتگزاری داشتن، اعتقاد کامل به اراده مردم و تکیه بر آن، تماس با مردم و در متن زندگی مردم بودن را از شاخصه های مردمی بودن مسئولان نظام اسلامی دانست که می توان از سیره امام رضا علیه السلام برگرفت.

امام جمعه بردسیر ضمن تبیین بخشی از  بیانات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام به تواضع ایشان  که برگرفته از مکتب اهل بیت و امام رضا علیه السلام است اشاره کرد و گفت: دشمن مرتب بر طبل می کوبد که مردم از دین، انقلاب و نظام فاصله گرفتند که مقام معظم رهبری با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی، تشییع  علمای دین و حضور و استقبال کم نظیر مردم از سرود سلام فرمانده که سلام به امام زمان (عج) است بیانگر علاقه و ارادت بیش از پیش مردم به دین و نظام است.
 
حجت الاسلام کرمانی به  تصویب قطعنامه هسته ای  مبنی بر عدم همکاری ایران با آژانس هسته ای اشاره کرد و گفت: دنیا بداند ما در این قضیه یک قدم کوتاه نخواهیم آمد همانطور که در قضیه توقیف نفتکش ایرانی  توسط  یونان و پاسخ سپاه به آن کوتاه نیامدیم.

وی در پایان تاکید کرد: تجلیل از امامزادگان در سیره پیامبر و ائمه علیهم السلام بوده است و ایران مفتخر به میزبانی امامزادگان است و  شهرستان بردسیر نیز افتخار میزبانی از نسل امام مجتبی  را دارد که درخواست دارم از مردم بردسیر به احترام کریم اهل بیت این شهر را  شهر امام مجتبی علیه السلام و دارالحسن بنامند و در فراگیر شدن نام بردسیر به دارالحسن مجتبی همت داشته باشند.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام/م

 




چند نرخی بودن نشان از عدم نظارت در بازار است/ بصیرت مردم همواره توطئه دشمن را خنثی کرده است

منبع:آرمـان
? چند نرخی بودن نشان از عدم نظارت در بازار است/ بصیرت مردم همواره توطئه دشمن را خنثی کرده است