چرا معلمان از نحوه رتبه بندی گلایه دارند؟

به گزارش فت فتو؛ یکی از معلمان گفت: خوداظهاری را چندبار تکمیل کردم و ثبت اطلاعات را می‌زنم اما سیستم می‌زند خطا در عملیات و ذخیره نمی‌شود. وی اضافه کرد: از سوی دیگر مستندات زیادی برای بارگذاری پیش‌بینی شده است و جمع آوری این مستندات و بارگذاری آنها بسیار وقت‌گیر است. معلم دیگری گفت: باید […]

به گزارش فت فتو؛ یکی از معلمان گفت: خوداظهاری را چندبار تکمیل کردم و ثبت اطلاعات را می‌زنم اما سیستم می‌زند خطا در عملیات و ذخیره نمی‌شود.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر مستندات زیادی برای بارگذاری پیش‌بینی شده است و جمع آوری این مستندات و بارگذاری آنها بسیار وقت‌گیر است.

معلم دیگری گفت: باید در رتبه بندی معلمان به تدریس یک معلم و نحوه آموزش به دانش‌آموزانش نمره بدهند. اینکه معلم چقدر نسبت به آنچه تدریس می‌کند به‌روز است و چقدر خلاقیت و نوآوری در تدریس دارد.

وی ادامه داد: اینکه از معلم توقع برود که کتاب بنویسد چه معنایی دارد؟ اگر یک معلمی دوست دارد بنویسد، بحث دیگری است اما اینکه معلمان را به سمت نوشتن کتاب ببرند، به چه دلیل است؟

آقای هاشمی یکی از معلمان باسابقه تهران هم گفت: ما معلمان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهیم اما تاکنون فکر نمی‌کردیم که باید مستندات آنها را نگه می‌داشتیم. اینها همه دردسر شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ما انسان‌های زیادی را آموزش و تربیت کردیم و آنها در این سال‌ها به جایگاه‌های رفیع رسیدند، این آموزش و این اتفاق، در کجای رتبه‌بندی دیده شده است؟






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف




چرا معلمان از نحوه رتبه بندی گلایه دارند؟

منبع: بــرنا
? چرا معلمان از نحوه رتبه بندی گلایه دارند؟