پیگیریِ تبدیل شدن بروات به شهرستان

فت فتو/کرمان نماینده شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس گفت: در حال حاضر طرح پیشنهادی ارتقاء بروات به شهرستان به تقسیمات کشوری استان داده شده و باید ببینیم امکان تعریف یک بخش دیگر و همچنین ۲ دهستان برای این منطقه وجود دارد یا خیر؟ حجت الاسلام”موسی غضنفرآبادی” امروز سوم آبان ماه در حاشیه  جلسه […]

فت فتو/کرمان نماینده شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس گفت: در حال حاضر طرح پیشنهادی ارتقاء بروات به شهرستان به تقسیمات کشوری استان داده شده و باید ببینیم امکان تعریف یک بخش دیگر و همچنین ۲ دهستان برای این منطقه وجود دارد یا خیر؟

حجت الاسلام”موسی غضنفرآبادی” امروز سوم آبان ماه در حاشیه  جلسه شورای اداری شهرستان بم در جمع خبرنگاران گفت: هر مکانی برای ارتقاء نیازمند ارائه طرح است و اینکه از لحاظ شکل آماده بررسی و طراحی باشد. به طور مثال برای ارتقاء شهر بروات به شهرستان باید دو بخش برای این شهر در نظر گرفته شود.

وی افزود: برای ارتقاء هر مکانی باید طرح به استان پیشنهاد داده شود و کارشناسان تقسیمات کشوری استان طرح را بررسی و تصویب کنند سپس طرح به کشور ارسال شده و در صورت تایید وزارت کشور طرح وارد پروسه مربوط به تقسیمات کشوری می شود .

غضنفرآبادی بیان کرد: در حال حاضر طرح پیشنهادی ارتقاء بروات به شهرستان به تقسیمات کشوری استان داده شده و باید ببینیم امکان تعریف یک بخش دیگر و همچنین ۲ دهستان برای این منطقه وجود دارد یا خیر؟

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس با اشاره به ارتقاء بخش روداب غربی به شهر بیان کرد: در بحث ارتقاء روداب غربی طرح وارد وزارت کشور شده و در صورت موافقت دولت در بحث تقسیمات کشوری مشکل این بخش نیز حل خواهد شد.

وی در ادامه به  طرح صیانت فضای مجازی اشاره کرد و افزود: بنده  موافق این طرح هستم و امروز هم در کمیسیون مشترک مورد بررسی قرار می گیرد. البته با برخی مواد این طرح مخالف هستم اما کلیات طرح خوب است و نیازمند چکش کاری است. باید کار کارشناسی دقیق صورت گرفته و نیازمندی  داخل تامین شود و کمک کند فضای مجازی مورد تاخت و تازه‌  برخی از جریان های ضد انقلاب قرار نگیرد .

غضنفرآبادی با اشاره به خشکسالی های پی در پی و خطرناک و از مدار خارج شدن بسیاری از موتورپمپ ها و  قنوات بیان کرد: مسئولان باید به انتقال آب از خلیج فارس برای شرق استان کرمان توجه کنند و فکری برای کم آبی شود. تنها راه انتقال آب از خلیج فارس یا دریای عمان است و در غیر این صورت در آینده نه چندان دور مناطق  خالی از سکنه خواهد شد .

انتهای پیام




پیگیریِ تبدیل شدن بروات به شهرستان

منبع:ایـسنا
? پیگیریِ تبدیل شدن بروات به شهرستان