پیکر شهید خلیلی بعد از گذشت ۷ سال از شهادت، در رفسنجان آرام گرفت

نذیر کرمان/کرمان پیکر مطهر شهید حیدر خلیلی امروز ۱۱ خرداد ماه با حضور مردم و مسئولان تشییع و در گلزار شهدای عباس‌آباد رفسنجان آرام گرفت. به گزارش نذیر کرمان، شهید خلیلی متولد سال ۱۳۷۴ از تیپ فاطمیون و از همرزمان شهید حاج حسین بادپا بود که در سال ۱۳۹۴ در منطقه بصرالحریر سوریه به درجه […]

نذیر کرمان/کرمان پیکر مطهر شهید حیدر خلیلی امروز ۱۱ خرداد ماه با حضور مردم و مسئولان تشییع و در گلزار شهدای عباس‌آباد رفسنجان آرام گرفت.

به گزارش نذیر کرمان، شهید خلیلی متولد سال ۱۳۷۴ از تیپ فاطمیون و از همرزمان شهید حاج حسین بادپا بود که در سال ۱۳۹۴ در منطقه بصرالحریر سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید مدافع حرم بعد از گذشت هفت سال، تفحص و شامگاه ۱۰ خرداد ماه وارد رفسنجان شد، در حسینیه ثارالله مورد استقبال خیل عظیم مردم قرار گرفت و آئین وداع با این شهید هم در همان مکان انجام شد.

امروز پیکر شهید خلیلی بر روی دستان مردم رفسنجان از محل میدان شهید حاج  قاسم سلیمانی تشییع و در گلزار شهدای عباس آباد این شهر به خاک سپرده شد.

مردم شهید پرور شهرستان رفسنجان وداع پرشوری با پیکر مطهر حیدر خلیلی شهید مدافع حرم داشتند و مشق عشق دیگری را به نمایش گذاشتند.

از تمامی اقشار و گروه‌های سنی در مراسم وداع با شهید مدافع حرم حضور داشتند.

انتهای پیام




پیکر شهید خلیلی بعد از گذشت ۷ سال از شهادت، در رفسنجان آرام گرفت

منبع: ایـسنا
? پیکر شهید خلیلی بعد از گذشت ۷ سال از شهادت، در رفسنجان آرام گرفت