پیکر بی جان دختر بچه گمشده ریگانی در بیابان پیدا شد | خبر کرمان

کرمان_بخشدار رحمت آباد شهرستان ریگان از پیدا شدن پیکر بی‌جان دختر بچه گمشده ریگانی پس از ساعت ها جستجو در بیابان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، موسی مولائیان، صبح جمعه گفت: پس از ساعت‌ها عملیات جستجو در روستای اکبرآباد ده رضای ریگان، متأسفانه پیکر بی‌جان این کودک ۳/۵ ساله پیدا شد. وی با بیان […]



کرمان_بخشدار رحمت آباد شهرستان ریگان از پیدا شدن پیکر بی‌جان دختر بچه گمشده ریگانی پس از ساعت ها جستجو در بیابان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، موسی مولائیان، صبح جمعه گفت: پس از ساعت‌ها عملیات جستجو در روستای اکبرآباد ده رضای ریگان، متأسفانه پیکر بی‌جان این کودک ۳/۵ ساله پیدا شد.

وی با بیان اینکه پیکر بی‌جان این دختر بچه ۳/۵ ساله بعد از طی مسافت ۳۰ کیلومتر در نزدیکی جاده‌ای که به سمت ایرانشهر می‌رود، پیدا شد افزود: علت مرگ این کودک هنوز مشخص نیست و این موضوع در حال بررسی است.

بخشدار رحمت‌آباد ریگان با بیان اینکه این کودک در پی غفلت والدین خود که در باغ حضور داشتند مفقود شده بود، گفت: در زمان برداشت محصول مراقبت از کودکان و عدم غفلت از آنها در مناطقی که منازل به صورت خانه باغ است باید مورد توجه والدین قرار گیرد.

کد خبر ۶۲۲۳۳۶۵


پیکر بی جان دختر بچه گمشده ریگانی در بیابان پیدا شد

منبع: مــهر
? پیکر بی جان دختر بچه گمشده ریگانی در بیابان پیدا شد