پیوستن بیش از ۲ هزار مسافر به پویش«چلچراغ»

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، هادی فرشید، سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر کرمان بیان کرد: اعضای جوانان مشارکت کننده در پست‌های نوروزی خدمات بشردوستانه از ابتدای شروع طرح تا کنون ۲ هزار و ۸۰۰ مسافر را با پویش ملی«چلچراغ» آشنا و دعوت کردند. وی […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، هادی فرشید، سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر کرمان بیان کرد: اعضای جوانان مشارکت کننده در پست‌های نوروزی خدمات بشردوستانه از ابتدای شروع طرح تا کنون ۲ هزار و ۸۰۰ مسافر را با پویش ملی«چلچراغ» آشنا و دعوت کردند.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه ملی پویش چلچراغ به استان کرمان واگذار شده است، افزود: در این پویش می‌کوشیم زمینه و فضایی فراهم کنیم تا جوانان به پاس نکوداشت تلاش‌ها و خدمات کم نظیر سردار دل‌ها، یاد او را در قالب ارائه خدمات خداپسندانه و بشردوستانه به آحاد بشر پایدار و باقی نگه دارند.

فرشید تصریح کرد: بسترسازی برای انس هرچه بیشتر جوانان در زندگی روزمره خود با شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی به منظور تربیت، خودسازی و جامعه پردازی فرهنگی نسل جوان در دوران گام دوم انقلاب یکی از اهداف بسیار مهم این پویش است.

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان با اشاره به محور فعالیت‌ها و برنامه‌های این پویش افزود: نذر اعمال عبادی و مذهبی، فعالیت‌های فرهنگی، خدمات نوع دوستانه و داوطلبانه اجتماعی، طرح‌های ابتکاری و خلاقانه از محور فعالیت‌های کارهای خیر و نیکوکارانه این پویش است.

وی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم علاقمندان در این پویش آزاد است، خاطرنشان کرد: بستر برنامه‌ها و فعالیت‌های این پویش و هم چنین ارسال آثار در فضای مجازی و در اپلیکیشن آی‌گپ اجرا می‌شود.

یادآور می‌شود، بیست‌و‌دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی با فعالیت ۱۵ پست ثابت و سیار خدمات از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در شهرستان‌های کرمان، بافت، بم، جیرفت، سیرجان، ماهان، شهداد و راین اجرا می‌شود.

انتهای پیام




پیوستن بیش از ۲ هزار مسافر به پویش«چلچراغ»

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? پیوستن بیش از ۲ هزار مسافر به پویش«چلچراغ»