پیشگیری از بروز یک فاجعه در یک کارگاه صافکاری و نقاشی خودرو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از پیشگیری از بروز یک فاجعه گسترده در حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه صافکاری و نقاشی خودرو، خبر داد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان إتش نشانی و خدمات ایمنی ، ابراهیم بابایی گفت: متاسفانه ظهر امروز در یک […]


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از پیشگیری از بروز یک فاجعه گسترده در حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه صافکاری و نقاشی خودرو، خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان إتش نشانی و خدمات ایمنی ، ابراهیم بابایی گفت: متاسفانه ظهر امروز در یک کارگاه صافکاری و نقاشی خودرو، واقع در بلوار«قدس»، یک حادثه آتش‌سوزی رخ داد که همکاران ما بلافاصله پس از اطلاع از آن، سه تیم امدادونجات و اطفای حریق را از ایستگاه‌های شماره«یک»، «سه» و «هشت » به محل حادثه اعزام کردند.

وی از در آتش سوختن چهار دستگاه خودور در این کارگاه خبر داد و افزود: آتش‌نشانان با اقدام سریع این آتش‌سوزی را مهار و از سرایت شعله‌های آتش به دیگر بخش‌های کارگاه که در آن تعداد زیادی از خودرو های سواری، سیلندرهای اکسیژن و حلال‌های آتش‌زا قرار داشت، پیشگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با اشاره به میزان بالای خطر در این‌گونه اماکن و احتمال انفجارهای سهمگین با کوچک‌ترین شعله باقی‌مانده، از پاک‌سازی و ایمن‌سازی محیط حادثه پس از مهار کامل آتش‌سوزی نیز، خبر داد.


پیشگیری از بروز یک فاجعه در یک کارگاه صافکاری و نقاشی خودرو

منبع:یـزدان کـرمان
? پیشگیری از بروز یک فاجعه در یک کارگاه صافکاری و نقاشی خودرو